Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blayquiz" data-source="post: 393719" data-attributes="member: 53719"><p>Alltså ja fattar inte mycket av vad du skriver. Har läst 2 gånger och förstår inte. Men såg att du påpeka att ja skrev att man inte kan skriva på vissa sätt å så. De enda ja sa var att JAG FÖRSTOG INTE VA DU SKREV. Jag har aldrig sagt nå annt. Och du får tycka vad du vill. Men jag tycker de ja skrev. Ja tycker man ska va kompis i backen. Och ja värka inte va som dig, för som sagt så sa ja att ja aldrig typ bli sur på folk. Hata att stödda osv. Och jag är snäll mot dom som vill lära sig och bli bättre. Men men du få tro vad du vill för jag tror inte jag kommer ändra min personlighet direkt. sen tro ja att du komma utvecklas lite med åren. För du värka inte va sån glad prick direkt, om du haka upp sig på att ja skreve fel och så. Och för att du inte tycker som jag. Jag har bara sagt vad jag tyckt. Och iifall du inte håller med behöver du inte expodera för de. Jag respektera din åsikt och hoppas att du en vacker dag kommer börja respektera andras.</p><p></p><p>aja palla inte "bråka" eller vad man ska kalla de. Jag fatta inte vad de e som gjort dej så irriterad. Har bara skreve som jag tycker och att de är väldigt svårt att förstå de du skriver. </p><p></p><p></p><p>häls JOhanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blayquiz, post: 393719, member: 53719"] Alltså ja fattar inte mycket av vad du skriver. Har läst 2 gånger och förstår inte. Men såg att du påpeka att ja skrev att man inte kan skriva på vissa sätt å så. De enda ja sa var att JAG FÖRSTOG INTE VA DU SKREV. Jag har aldrig sagt nå annt. Och du får tycka vad du vill. Men jag tycker de ja skrev. Ja tycker man ska va kompis i backen. Och ja värka inte va som dig, för som sagt så sa ja att ja aldrig typ bli sur på folk. Hata att stödda osv. Och jag är snäll mot dom som vill lära sig och bli bättre. Men men du få tro vad du vill för jag tror inte jag kommer ändra min personlighet direkt. sen tro ja att du komma utvecklas lite med åren. För du värka inte va sån glad prick direkt, om du haka upp sig på att ja skreve fel och så. Och för att du inte tycker som jag. Jag har bara sagt vad jag tyckt. Och iifall du inte håller med behöver du inte expodera för de. Jag respektera din åsikt och hoppas att du en vacker dag kommer börja respektera andras. aja palla inte "bråka" eller vad man ska kalla de. Jag fatta inte vad de e som gjort dej så irriterad. Har bara skreve som jag tycker och att de är väldigt svårt att förstå de du skriver. häls JOhanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp