Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blayquiz" data-source="post: 393722" data-attributes="member: 53719"><p>Nä nu undra ja vafan du snacka om!!??? ja ha aldrig skreve de. Den dan du kan komma tebaka med bevis så kan ja tro de. Jag har aldrig påstått något liknande. </p><p>Sen ha jag aldri sagt ALLA i hela sverige(världen) jag sa dom ja känner. Fan nu börja ja nästan bli irritera. Va e problemet när ni inte läser va ja skreve. Ja sa alla som jag sett. </p><p>Jag fatta inte vafan du å titti har emot mej. Och de ha ju stämt hittils med er med. Skriver som ni gör och bli riktigt jävla sur när ja inte ens snackat om er nånting. Vafan sitt de i. Ta och läs allt igen tro ja. Och fan om du kalla mej she-males igen. Fatta nå så jävulskt ja ha hört de. Och de e något som gör mej riktigt jävla sur. De e fula ord. Ja bli inte sur när folk kommer med åsikter. Men när man börja gå på utseendet och kalla fula saker. Fyfan!! Sånt gör mej riktigt jävla sur! Lika sur om ni säger till mej som om ni säger till nån annan!.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blayquiz, post: 393722, member: 53719"] Nä nu undra ja vafan du snacka om!!??? ja ha aldrig skreve de. Den dan du kan komma tebaka med bevis så kan ja tro de. Jag har aldrig påstått något liknande. Sen ha jag aldri sagt ALLA i hela sverige(världen) jag sa dom ja känner. Fan nu börja ja nästan bli irritera. Va e problemet när ni inte läser va ja skreve. Ja sa alla som jag sett. Jag fatta inte vafan du å titti har emot mej. Och de ha ju stämt hittils med er med. Skriver som ni gör och bli riktigt jävla sur när ja inte ens snackat om er nånting. Vafan sitt de i. Ta och läs allt igen tro ja. Och fan om du kalla mej she-males igen. Fatta nå så jävulskt ja ha hört de. Och de e något som gör mej riktigt jävla sur. De e fula ord. Ja bli inte sur när folk kommer med åsikter. Men när man börja gå på utseendet och kalla fula saker. Fyfan!! Sånt gör mej riktigt jävla sur! Lika sur om ni säger till mej som om ni säger till nån annan!. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp