Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tittti540" data-source="post: 393734" data-attributes="member: 62832"><p>mja ja kan börja med att ta1a 0m att jag inte har b0kstäverna o 0ch l , jag måste k0piera in d0m å de 0rkar ja inte</p><p>sen ja fattar mej inte på dej det är internet s0m fuckar upp a11ting man ska inte fråga sånt här skit på freeride , hade vi trffats i abcken hade de säkert vart skit najs</p><p>men det går a1drig att prata 0rdetingt på intrenet för att man ska förstå varann 0sv</p><p>du säger att du a1drig har träffat tjejer s0m jibbar . nehe men de har ja . jag är irriterad nu för att du s0m inte ens tröäffat nån jibb tjej k0mmer 0ch ska berätta för mej hur JIBBTEJJER är, inget smink 0sv.</p><p>du ahr inte träffat mej e11er nåt sen säger du att jag är hiph0p å stöddig medmera. </p><p>i backen träffar ja massa små tjejer s0m ja lär massa blahablaha å e så snä11 så. sen k0mmer nån tråd på freeride 0m att ja e stöddig hiphop 0ch inte respekterar andras åsikter ja har 1äst de du skriver å ja fattar va du menar men ja hå11er inte med bara. ja b1ir arg för du låter s0m att du tr0r du vet precis hur jibb tjejer är hur 1ika vi är 0ch så fast du a1drig träffat nån sjä1v. thats my p0int!!!!!! sen har jag inget em0t dej ja fattar bara verk1igen inte va du menar. du låter väldigt viktg ba skriver hur a11a är å typ: thats my word thats it! wh00t tyckte ja 0m de. sen ja har inte ka11at dej nå fu1t e11er shema1e. ja har inte sagt ett dumt skit ja fattar inte varför de b1ir BEEF!!!! de r jv1a internet </p><p>jag behöver inte vara s0m en ki11e för att ja jibabr å smink ar vä1 ingenting me saken at göra!!? varför ens ta uppde. ku1 att du börjar me skider osv men allt annat onödigt snack ja ahr sagt va ja tycker he1a tiden inte vare otrev1ig, ingenting men wh0000t tyd1igen. mja . sen tycker ja inte he11er att vi tjejer i sån MANSdomienrad sport e11er what ever behöver vara vänner a11ih0p å stötta varann å peppa 0sv. a11a e 0lika mjaa . de e ju de. a11a ki111ar s0m jibbar, e d0m 1ika? NJAE! precis. </p><p></p><p>sen när ja ser en tjej i parken e ja aldrig 0trev1ig de är en annan sak iternet beeeeeeeef e så bleeeaa ja åker skid0r 0ch har ku1 men k0mmer nån på intrenet å säger att ja e crezy de e nå annat!!!</p><p>bye blayquiz!!!!!!! : - )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tittti540, post: 393734, member: 62832"] mja ja kan börja med att ta1a 0m att jag inte har b0kstäverna o 0ch l , jag måste k0piera in d0m å de 0rkar ja inte sen ja fattar mej inte på dej det är internet s0m fuckar upp a11ting man ska inte fråga sånt här skit på freeride , hade vi trffats i abcken hade de säkert vart skit najs men det går a1drig att prata 0rdetingt på intrenet för att man ska förstå varann 0sv du säger att du a1drig har träffat tjejer s0m jibbar . nehe men de har ja . jag är irriterad nu för att du s0m inte ens tröäffat nån jibb tjej k0mmer 0ch ska berätta för mej hur JIBBTEJJER är, inget smink 0sv. du ahr inte träffat mej e11er nåt sen säger du att jag är hiph0p å stöddig medmera. i backen träffar ja massa små tjejer s0m ja lär massa blahablaha å e så snä11 så. sen k0mmer nån tråd på freeride 0m att ja e stöddig hiphop 0ch inte respekterar andras åsikter ja har 1äst de du skriver å ja fattar va du menar men ja hå11er inte med bara. ja b1ir arg för du låter s0m att du tr0r du vet precis hur jibb tjejer är hur 1ika vi är 0ch så fast du a1drig träffat nån sjä1v. thats my p0int!!!!!! sen har jag inget em0t dej ja fattar bara verk1igen inte va du menar. du låter väldigt viktg ba skriver hur a11a är å typ: thats my word thats it! wh00t tyckte ja 0m de. sen ja har inte ka11at dej nå fu1t e11er shema1e. ja har inte sagt ett dumt skit ja fattar inte varför de b1ir BEEF!!!! de r jv1a internet jag behöver inte vara s0m en ki11e för att ja jibabr å smink ar vä1 ingenting me saken at göra!!? varför ens ta uppde. ku1 att du börjar me skider osv men allt annat onödigt snack ja ahr sagt va ja tycker he1a tiden inte vare otrev1ig, ingenting men wh0000t tyd1igen. mja . sen tycker ja inte he11er att vi tjejer i sån MANSdomienrad sport e11er what ever behöver vara vänner a11ih0p å stötta varann å peppa 0sv. a11a e 0lika mjaa . de e ju de. a11a ki111ar s0m jibbar, e d0m 1ika? NJAE! precis. sen när ja ser en tjej i parken e ja aldrig 0trev1ig de är en annan sak iternet beeeeeeeef e så bleeeaa ja åker skid0r 0ch har ku1 men k0mmer nån på intrenet å säger att ja e crezy de e nå annat!!! bye blayquiz!!!!!!! : - ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp