Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blayquiz" data-source="post: 393849" data-attributes="member: 53719"><p>Haha kan du ge dej förfan. Ja ha inte sagt ett skit om sex!!!! sa bara att ja endast haft ett förhållande. Vafan snacka du om. Å ja ha fan aldrig sagt de du påstog förut. hur fan kan man komma och säga att nån sagt nått för ett år sen? När ja inte sagt de alls. Alltså vafan få du allt ifrån. Sen säger du att du haft sex förra veckan och att ingen e intresserad. Vafan säg du nått för då?? </p><p></p><p>MEEEEEEEEEN vafan har du för problem. JA SA ATT JA VA VA DEN ENDA HÄR SOM E SÅ JÄVLA INTRESSERAD I SPORT. Du säger jävla mycket skit och ändra om de när de inte sntämmer. Fan håll dej till texten.</p><p></p><p></p><p>Och jag tycker inte illa om titti. Hon skrev nyss va hon tyckte och så och tycker de va jävligt bra text. Respektera de, men respektera fan inte dej när du stå säger massa skit som inte stämmer alls. Sen dubbla de ja sagt och lägger till saker som få de att låta helt annorlunda. Och ja ha aldrig uttala meig om att jibbtjejer ALDRIG ANVÄNDER SMIK. Sa att JAG ALDRIG HA GJORT DE. Men börja för ett tag sen. Har väll börja uppskatta att gå på fester och träffa killar och sånt nu. MEN uppfatta för fan inte fel nuy när ja skriver. Jag skriver om mej själv. </p><p></p><p>Sen TITTI de va inte du som sa något dumt de va eveez. som sa she-males!.</p><p>Och titti jag förstår om du kanske inte tycker att alla behöver vara kompisar i backen(tjejer). Har jag inte sgat bara de att JAG tycker att alla kan va schysst med varann. Och behöver inte vara otrevlig bara för att.</p><p></p><p>Är det nå mer Eveez som du uppfattar helt fel så fråga mej innan du anta nått.!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blayquiz, post: 393849, member: 53719"] Haha kan du ge dej förfan. Ja ha inte sagt ett skit om sex!!!! sa bara att ja endast haft ett förhållande. Vafan snacka du om. Å ja ha fan aldrig sagt de du påstog förut. hur fan kan man komma och säga att nån sagt nått för ett år sen? När ja inte sagt de alls. Alltså vafan få du allt ifrån. Sen säger du att du haft sex förra veckan och att ingen e intresserad. Vafan säg du nått för då?? MEEEEEEEEEN vafan har du för problem. JA SA ATT JA VA VA DEN ENDA HÄR SOM E SÅ JÄVLA INTRESSERAD I SPORT. Du säger jävla mycket skit och ändra om de när de inte sntämmer. Fan håll dej till texten. Och jag tycker inte illa om titti. Hon skrev nyss va hon tyckte och så och tycker de va jävligt bra text. Respektera de, men respektera fan inte dej när du stå säger massa skit som inte stämmer alls. Sen dubbla de ja sagt och lägger till saker som få de att låta helt annorlunda. Och ja ha aldrig uttala meig om att jibbtjejer ALDRIG ANVÄNDER SMIK. Sa att JAG ALDRIG HA GJORT DE. Men börja för ett tag sen. Har väll börja uppskatta att gå på fester och träffa killar och sånt nu. MEN uppfatta för fan inte fel nuy när ja skriver. Jag skriver om mej själv. Sen TITTI de va inte du som sa något dumt de va eveez. som sa she-males!. Och titti jag förstår om du kanske inte tycker att alla behöver vara kompisar i backen(tjejer). Har jag inte sgat bara de att JAG tycker att alla kan va schysst med varann. Och behöver inte vara otrevlig bara för att. Är det nå mer Eveez som du uppfattar helt fel så fråga mej innan du anta nått.!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejer som åker skidor?
Tillbaka
Topp