Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Tjejer som vill surfa i Centralamerika!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peacebone" data-source="post: 926349" data-attributes="member: 114921"><p>Hej hopp</p><p></p><p>Jag är en ensam dam med en splittrad surferfarenhet på sisådär tre månader som har tänkt ta mig ner till Mexico någon gång runt april. Just nu är jag dock på väg till en vinter på skidor så jag vet inte riktigt när jag tröttnar på det, men som sagt hoppas jag att det blir någon gång i april. Är det för sent för era planer? </p><p></p><p>I övrigt kan jag lova mästerliga lårmuskler, spännande mojito och skrämmande vita ben.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peacebone, post: 926349, member: 114921"] Hej hopp Jag är en ensam dam med en splittrad surferfarenhet på sisådär tre månader som har tänkt ta mig ner till Mexico någon gång runt april. Just nu är jag dock på väg till en vinter på skidor så jag vet inte riktigt när jag tröttnar på det, men som sagt hoppas jag att det blir någon gång i april. Är det för sent för era planer? I övrigt kan jag lova mästerliga lårmuskler, spännande mojito och skrämmande vita ben. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Tjejer som vill surfa i Centralamerika!
Tillbaka
Topp