Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejskida, hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 140293" data-attributes="member: 52654"><p>Har inga storakunskaper när det gäller tjejskidor men...</p><p></p><p>Om jag itne har helt fel så väger tjejer lite mindre och kan åka på mjukare skidor. Känner inte till så många utplägrade tjejskidor med en ortenklig twin-tip (om hon ska köra park kan ju det va bra) förutom K2 Miss Demeanor, som för övrigt är rätt snyggg. </p><p></p><p><a href="http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654" target="_blank">http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 140293, member: 52654"] Har inga storakunskaper när det gäller tjejskidor men... Om jag itne har helt fel så väger tjejer lite mindre och kan åka på mjukare skidor. Känner inte till så många utplägrade tjejskidor med en ortenklig twin-tip (om hon ska köra park kan ju det va bra) förutom K2 Miss Demeanor, som för övrigt är rätt snyggg. [URL]http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tjejskida, hjälp
Tillbaka
Topp