Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tjejskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 867178"><p>Om du är åker aggressivt med mycket kraft eller är en avancerad åkare och med mycket fart och är en stark tjej ska du inte leta efter skidor som benämns som "tjejskidor" då de inte är så stor skillnad förutom grafiken och någon centimeter och ibland skillnad på priset jämfört med könsfria skidor.</p><p></p><p>För att svara på din fråga angående Völkls aura 2011 så rekommenderar jag dig att ta en titt <a href="https://www.freeride.se/prylar/skidor/2011/volkl/aura.html" target="_blank">hit</a> för att få reda på hur olika tjejer upplever skidornas åkegenskaper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 867178"] Om du är åker aggressivt med mycket kraft eller är en avancerad åkare och med mycket fart och är en stark tjej ska du inte leta efter skidor som benämns som "tjejskidor" då de inte är så stor skillnad förutom grafiken och någon centimeter och ibland skillnad på priset jämfört med könsfria skidor. För att svara på din fråga angående Völkls aura 2011 så rekommenderar jag dig att ta en titt [url=https://www.freeride.se/prylar/skidor/2011/volkl/aura.html]hit[/url] för att få reda på hur olika tjejer upplever skidornas åkegenskaper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tjejskidor!
Tillbaka
Topp