Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blom" data-source="post: 135878" data-attributes="member: 28759"><p>jag måste ge mina synpunkter på detta, inifrån kassan!</p><p></p><p>Jag är själv en del av denna himmelrikets koncern. Alla älskar väl McDonalds och alla ideal det står för? Jag måste säga att stämmningen och arbetsflitet man hittar inne i köket på mcdonalds endast kan matchas av få arbetsplatser idag. </p><p></p><p>För att ni alla ska kunna veta exakt hur ni ska göra ska jag visa vad vi på "Den gyllene måsvingen" tycker bäst om:</p><p></p><p>1. Vi älskar när barnfamiljer kommer, speciellt när barnen vill ha chicken-mc-nuggets i sin happy meal (som naturligtvis får innehålla en likadan leksak som den de fick förra veckan, det gör INGENTING)</p><p></p><p>2. Vi älskar också när dessa barnfamiljer ber om att få sina 4 pajer och 3 mcflurry av olika varianter EFTER maten. Vi skriver så gärna en minneslapp mitt i lunchruschen!</p><p></p><p>3. Beställ gärna i ologisk följd. Vi tycker om att få lite extra tankearbete när vi har som mest att göra.</p><p></p><p>4. Tala otydligt så att vi måste säga "ursäkta?" efter varje mening ni säger. Det är lite av sporten att gissa sig till vad kunden säger.</p><p></p><p>5. Kom absolut och klaga om ni fått bara en gurkskiva på cheeseburgaren.</p><p></p><p>6. Have it your way!! Vi älskar när vi får mycket att göra inne i köket, specialbeställningar är liksom det som gör arbetet någonting värt. Ett tips är att dra bort allt som finns på burgaren, och sedan lägga till allt som inte finns.</p><p></p><p>7. Kommentera gärna att "den där killen gör ju ingenting" när ni mot förmodan tycker att det går långsamt att göra klart er glutenfria mcfeast utan lök med extra tomat. </p><p></p><p>8. Är ni ett kompisgäng, gå gärna ihop och ta en och samma betällning, men dela upp betalningen. Det bästa som finns är att packa fem brickor fulla med mat och sen börja dela ut växel till var och en! Sånt gillas!</p><p></p><p>9. Titta efter i rännan vad som inte finns, och beställ det!</p><p></p><p></p><p>Hoppas att du lärt dig vad vi på McDonalds vill att ni kunder ska beställa och hur ni ska uppföra er. Er önskan är vår lag!</p><p></p><p>//Blom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blom, post: 135878, member: 28759"] jag måste ge mina synpunkter på detta, inifrån kassan! Jag är själv en del av denna himmelrikets koncern. Alla älskar väl McDonalds och alla ideal det står för? Jag måste säga att stämmningen och arbetsflitet man hittar inne i köket på mcdonalds endast kan matchas av få arbetsplatser idag. För att ni alla ska kunna veta exakt hur ni ska göra ska jag visa vad vi på "Den gyllene måsvingen" tycker bäst om: 1. Vi älskar när barnfamiljer kommer, speciellt när barnen vill ha chicken-mc-nuggets i sin happy meal (som naturligtvis får innehålla en likadan leksak som den de fick förra veckan, det gör INGENTING) 2. Vi älskar också när dessa barnfamiljer ber om att få sina 4 pajer och 3 mcflurry av olika varianter EFTER maten. Vi skriver så gärna en minneslapp mitt i lunchruschen! 3. Beställ gärna i ologisk följd. Vi tycker om att få lite extra tankearbete när vi har som mest att göra. 4. Tala otydligt så att vi måste säga "ursäkta?" efter varje mening ni säger. Det är lite av sporten att gissa sig till vad kunden säger. 5. Kom absolut och klaga om ni fått bara en gurkskiva på cheeseburgaren. 6. Have it your way!! Vi älskar när vi får mycket att göra inne i köket, specialbeställningar är liksom det som gör arbetet någonting värt. Ett tips är att dra bort allt som finns på burgaren, och sedan lägga till allt som inte finns. 7. Kommentera gärna att "den där killen gör ju ingenting" när ni mot förmodan tycker att det går långsamt att göra klart er glutenfria mcfeast utan lök med extra tomat. 8. Är ni ett kompisgäng, gå gärna ihop och ta en och samma betällning, men dela upp betalningen. Det bästa som finns är att packa fem brickor fulla med mat och sen börja dela ut växel till var och en! Sånt gillas! 9. Titta efter i rännan vad som inte finns, och beställ det! Hoppas att du lärt dig vad vi på McDonalds vill att ni kunder ska beställa och hur ni ska uppföra er. Er önskan är vår lag! //Blom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp