Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 135881" data-attributes="member: 45951"><p>blom:</p><p></p><p>Tillåt mej...</p><p></p><p>För det första så ogillar jag skapt sådana individer som ska sinka oss vanliga tjockisar med special hit och special dit beställningar. Lite samma sak som att runka med kondom, varför krångla till det? Vad gäller barnfamiljer så ser jag hellre till att ungen får sin McFlurry och håller käften så att jag kan intaga min beställning utan att få tinnitus, plus att slippa se en pinsam scen mellan en neurotisk mamma och en adhd-unge(inget ont om ADHD eftersom jag förmodligen själv lider av det) gör underverk för aptiten! Något som folket bakom kassan också borde uppskatta med tanke på att ni lever med ständiga "2 Hb tack!", "1 cheese tack!", "en sexa tack!", "pip! pip" (fritösen) Varför är ni så förbannat jävla vänliga mot varandra och så tjuriga mot edera gäster? </p><p></p><p>Vad beträffar leksaker i Happy Meal:et så är det nog er företagsledning du ska vända dej till. Skylla på edera gäster för att ett PR trick för att locka till sej antagligen redan överviktiga småbarn kommer tillbaka och biter de redan utslitna, dåligt motiverade och kasst utbildade anställda kan ju omöjligen vara edera gästers fel? Hur mycket förtret tror du att det skapar för stackars barnföräldrar? Har polare som av någon anledning lyckats med bedriften att ha barn redan nu (det är ett annat kapitel) Personligen skulle jag hellre skalla mej själv till döds innan jag går tillbaka till McDonalds med en liten cynisk unge som redan har alla jävla leksaker i alla era lyckliga mål. Så gör oss båda en tjänst, ta upp det på nästa "utvecklingsmöte"</p><p></p><p>Vidare, Utger ni er för att servera 2 gurkskivor på cheeseburgare ska det självklart vara just 2 gurkskivor på era cheeseburgare. Sen att jag håller med Patrik Stenhårt ang. gurkorna är en annan sak. Återigen något för "utvecklingsmötet" (Jag tror vi börjar komma något på spåren här! Tillsammans kan vi förändra och förbättra!)</p><p></p><p>Tycker du det är rimligt att jag som er gäst inte får någon mat om jag är; för berusad för att kunna tala, har talfel, svårt att tala pga. en brödkavel som är uppkörd där solen inte skiner, är turist och inte kan svenska språket etc. etc. etc.?</p><p>Om ni vill att edera gäster skall tala korrekt svenska samt beställa i en logisk ordning (som om något i tomteverkstan till hamburgerfabrik är logiskt) så får ni helt enkelt börja informera om detta samt dela ut s.k. "beställningsmanualer" om detta skulle förändra att jag alltid behöver vänta på min beställning så är jag inte alls främmande för att ägna 2-3 dagar åt att plugga in en beställningsteknik. </p><p></p><p>Vad gäller specialbeställningarnas heta helvete så måste jag återigen hänvisa till din arbetsgivare. Så länge det är OK för en glutenallergiker att beställa glutenfria hamburgare på din arbetsplats så kan inte han veta bättre? Så länge det inte är absolut förbjudet att få Qp sås på sin Big Mac så kan du inte lasta oss, dina gäster för att vi beställer det som får det att vattnas mest i just vår mun. Återigen, "Utvecklingsmötet" Ett av era "sköna" försök att nischa er och försöka bli ledande inom "snabbmatsbranschen" är just er "mångfald"? Eller har jag helt fel? "Kombinera som du vill..." brukar det heta i reklamen, som för övrigt innehåller en hel del bittra människor. (Återkommer om detta i en senare tråd, efter nyår, jag lovar.) </p><p></p><p>Eftersom det sällan ligger något klart i rännan till att börja med och för att det klägg som ligger där har legat i rännan lika länge som det tog för två förbannade håbitar att sabba en magiskring. Så vet jag inte varför jag ens tar upp detta. Men som edera gäster ska väll vi i jössenamn inte styras av vad ni redan producerat i tomteverkstan?</p><p></p><p>Så av detta att döma, är jag ledsen att konstatera att det är just sådana som du herr blom som sabbar för oss som vill ta del av allt det goda som McDonlads utlovar! Arbetare med din inställning är ondskan för alla oss som försöker tjåcka till oss lite! Så nu lutar jag mej tillbaka och tar helt och hållet för givet att du bara vara ironisk med ditt inlägg. För ingen skulle väll med flit inte göra sitt bästa på just en sådan inrättning?</p><p></p><p></p><p></p><p>Är det bara i Sverige, Linköping, Valla-Rondellen det suger så hårt? Jag har aldrig aldrig aldrig någonsin fått min mat på brickan och kunnat gå iväg direkt efter jag betala på det patetiska försök till McDonalds som ligger där! Några få gånger i vårt avlånga land har detta fenomen inträffat. För att få uppleva just detta "snabbmat" verkar det som att man måste röra sig utomlands. Tyskland är ett bra exempel på detta. Det ända jag hörde sist vår buss stannade till och en drös med hungriga bakfulla ungdomar strömmade in var "Raus raus bitte!!!" sedan blev vi serverade. I New York har det aldrig någonsin varit något problem, I Sydney var det inte heller något som helst dilemma för surfkillen bakom disken. En gång i Memphis, tn beställdes det 40 hamburgers i köra-igenom-luckan inte heller då fick vi vänta en endaste minut. Kan det vara vår svenska inställning? Är detta genomgående för Svenskar och deras inställning? Är vi ett stort samhällsproblem på spåren? Börjar det här, vid det stora gyllene M:et? Vem vet...Nu har jag inte tid längre måste dra å käka, gissa vart! :D</p><p></p><p>P.S Vill passa på att önska alla en Vit Jul och ett förbannat onyktert nyår! Gutår!</p><p></p><p>Som vanligt är det inte pojken som skrivit inlägget som står för eventuella stavfel och dylikt då han allt som oftast är mycket trött.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 135881, member: 45951"] blom: Tillåt mej... För det första så ogillar jag skapt sådana individer som ska sinka oss vanliga tjockisar med special hit och special dit beställningar. Lite samma sak som att runka med kondom, varför krångla till det? Vad gäller barnfamiljer så ser jag hellre till att ungen får sin McFlurry och håller käften så att jag kan intaga min beställning utan att få tinnitus, plus att slippa se en pinsam scen mellan en neurotisk mamma och en adhd-unge(inget ont om ADHD eftersom jag förmodligen själv lider av det) gör underverk för aptiten! Något som folket bakom kassan också borde uppskatta med tanke på att ni lever med ständiga "2 Hb tack!", "1 cheese tack!", "en sexa tack!", "pip! pip" (fritösen) Varför är ni så förbannat jävla vänliga mot varandra och så tjuriga mot edera gäster? Vad beträffar leksaker i Happy Meal:et så är det nog er företagsledning du ska vända dej till. Skylla på edera gäster för att ett PR trick för att locka till sej antagligen redan överviktiga småbarn kommer tillbaka och biter de redan utslitna, dåligt motiverade och kasst utbildade anställda kan ju omöjligen vara edera gästers fel? Hur mycket förtret tror du att det skapar för stackars barnföräldrar? Har polare som av någon anledning lyckats med bedriften att ha barn redan nu (det är ett annat kapitel) Personligen skulle jag hellre skalla mej själv till döds innan jag går tillbaka till McDonalds med en liten cynisk unge som redan har alla jävla leksaker i alla era lyckliga mål. Så gör oss båda en tjänst, ta upp det på nästa "utvecklingsmöte" Vidare, Utger ni er för att servera 2 gurkskivor på cheeseburgare ska det självklart vara just 2 gurkskivor på era cheeseburgare. Sen att jag håller med Patrik Stenhårt ang. gurkorna är en annan sak. Återigen något för "utvecklingsmötet" (Jag tror vi börjar komma något på spåren här! Tillsammans kan vi förändra och förbättra!) Tycker du det är rimligt att jag som er gäst inte får någon mat om jag är; för berusad för att kunna tala, har talfel, svårt att tala pga. en brödkavel som är uppkörd där solen inte skiner, är turist och inte kan svenska språket etc. etc. etc.? Om ni vill att edera gäster skall tala korrekt svenska samt beställa i en logisk ordning (som om något i tomteverkstan till hamburgerfabrik är logiskt) så får ni helt enkelt börja informera om detta samt dela ut s.k. "beställningsmanualer" om detta skulle förändra att jag alltid behöver vänta på min beställning så är jag inte alls främmande för att ägna 2-3 dagar åt att plugga in en beställningsteknik. Vad gäller specialbeställningarnas heta helvete så måste jag återigen hänvisa till din arbetsgivare. Så länge det är OK för en glutenallergiker att beställa glutenfria hamburgare på din arbetsplats så kan inte han veta bättre? Så länge det inte är absolut förbjudet att få Qp sås på sin Big Mac så kan du inte lasta oss, dina gäster för att vi beställer det som får det att vattnas mest i just vår mun. Återigen, "Utvecklingsmötet" Ett av era "sköna" försök att nischa er och försöka bli ledande inom "snabbmatsbranschen" är just er "mångfald"? Eller har jag helt fel? "Kombinera som du vill..." brukar det heta i reklamen, som för övrigt innehåller en hel del bittra människor. (Återkommer om detta i en senare tråd, efter nyår, jag lovar.) Eftersom det sällan ligger något klart i rännan till att börja med och för att det klägg som ligger där har legat i rännan lika länge som det tog för två förbannade håbitar att sabba en magiskring. Så vet jag inte varför jag ens tar upp detta. Men som edera gäster ska väll vi i jössenamn inte styras av vad ni redan producerat i tomteverkstan? Så av detta att döma, är jag ledsen att konstatera att det är just sådana som du herr blom som sabbar för oss som vill ta del av allt det goda som McDonlads utlovar! Arbetare med din inställning är ondskan för alla oss som försöker tjåcka till oss lite! Så nu lutar jag mej tillbaka och tar helt och hållet för givet att du bara vara ironisk med ditt inlägg. För ingen skulle väll med flit inte göra sitt bästa på just en sådan inrättning? Är det bara i Sverige, Linköping, Valla-Rondellen det suger så hårt? Jag har aldrig aldrig aldrig någonsin fått min mat på brickan och kunnat gå iväg direkt efter jag betala på det patetiska försök till McDonalds som ligger där! Några få gånger i vårt avlånga land har detta fenomen inträffat. För att få uppleva just detta "snabbmat" verkar det som att man måste röra sig utomlands. Tyskland är ett bra exempel på detta. Det ända jag hörde sist vår buss stannade till och en drös med hungriga bakfulla ungdomar strömmade in var "Raus raus bitte!!!" sedan blev vi serverade. I New York har det aldrig någonsin varit något problem, I Sydney var det inte heller något som helst dilemma för surfkillen bakom disken. En gång i Memphis, tn beställdes det 40 hamburgers i köra-igenom-luckan inte heller då fick vi vänta en endaste minut. Kan det vara vår svenska inställning? Är detta genomgående för Svenskar och deras inställning? Är vi ett stort samhällsproblem på spåren? Börjar det här, vid det stora gyllene M:et? Vem vet...Nu har jag inte tid längre måste dra å käka, gissa vart! :D P.S Vill passa på att önska alla en Vit Jul och ett förbannat onyktert nyår! Gutår! Som vanligt är det inte pojken som skrivit inlägget som står för eventuella stavfel och dylikt då han allt som oftast är mycket trött. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp