Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 199244" data-attributes="member: 52654"><p>Otroligt underhållande tråd som jag är tacksam för att Jibberisch har återupplivat eftar att den legat i davla tillräckligt länge. </p><p></p><p>Jag har för övrigt ett tips att dela med mig om i ämnet, då faktum är att jag är en oerhört erfaren Mc donalds besökare (framför allt donken på Sveavägen). Nåväl.</p><p></p><p>Då min skolmat på Norra Real högre allmäna läroverk tydligen inte klarar av att hålla måttet. (Densama importeras från ett mångkulturellt samhälle belägrat nor-nordväst om huvudstaden, samhället kallas tensta). Har jag och mina närmaste en tendens att att besöka den otroliga snabbmatsresturangen för att inta den näring vi behöver för att klara dagen. Här har jag "tack vare" våra korta lunchraster lärt mig det optimala sättet för att få sin mat så sanbt som möjligt. Se beskrivning nedan...(Endast för stammisar)</p><p></p><p>Steg 1. Är som tidigare nämnt att lokalisera den kassören saom har de flinkaste fingrarna </p><p>( Ett tips om du ska äta på Sveavägen är att undvika "hon med mustachen" helt jävla långsam och aa ni fattar)</p><p></p><p>Steg 2. Är förståss att när det väl är din tur framme hos kassörkan ska du se till att sticka ut lite. Antingen genom att vela mellan menyer eller bara plocka fram charmtrollet innom dig..</p><p></p><p>Nu kommer vi till delen för oss stammgäster....</p><p></p><p>Steg 3. Se till att besöka resturangen vid samma tidpunkt varje luch, detta för att vara säker på att den snabba kassörskan verkligen är i tjänst. Se nu till att vara presic lika charmig som innan och beställ samma meny som tidigare. </p><p></p><p></p><p>Nu är det klart och jag ska förklara själv funktionen bakom detta. Ni förstår erat systematiska uppförande kommer nästan garanterat att medföra att kassörksn lägger märke till just DIG redan innan du är framme i kassan. Och när du väll kommer framm så kommer du mötas av ett leende tätt följt av ett "Samma sóm alltid?" du nickar och har din mat efter max 15sek då kassörskan har förberätt...</p><p></p><p>Lycka till</p><p></p><p>Och till alla som inte är stammisar, undvik period burgaren Ronda Rhodes till varje pris, Den får dig att må illa, riktigt illa...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 199244, member: 52654"] Otroligt underhållande tråd som jag är tacksam för att Jibberisch har återupplivat eftar att den legat i davla tillräckligt länge. Jag har för övrigt ett tips att dela med mig om i ämnet, då faktum är att jag är en oerhört erfaren Mc donalds besökare (framför allt donken på Sveavägen). Nåväl. Då min skolmat på Norra Real högre allmäna läroverk tydligen inte klarar av att hålla måttet. (Densama importeras från ett mångkulturellt samhälle belägrat nor-nordväst om huvudstaden, samhället kallas tensta). Har jag och mina närmaste en tendens att att besöka den otroliga snabbmatsresturangen för att inta den näring vi behöver för att klara dagen. Här har jag "tack vare" våra korta lunchraster lärt mig det optimala sättet för att få sin mat så sanbt som möjligt. Se beskrivning nedan...(Endast för stammisar) Steg 1. Är som tidigare nämnt att lokalisera den kassören saom har de flinkaste fingrarna ( Ett tips om du ska äta på Sveavägen är att undvika "hon med mustachen" helt jävla långsam och aa ni fattar) Steg 2. Är förståss att när det väl är din tur framme hos kassörkan ska du se till att sticka ut lite. Antingen genom att vela mellan menyer eller bara plocka fram charmtrollet innom dig.. Nu kommer vi till delen för oss stammgäster.... Steg 3. Se till att besöka resturangen vid samma tidpunkt varje luch, detta för att vara säker på att den snabba kassörskan verkligen är i tjänst. Se nu till att vara presic lika charmig som innan och beställ samma meny som tidigare. Nu är det klart och jag ska förklara själv funktionen bakom detta. Ni förstår erat systematiska uppförande kommer nästan garanterat att medföra att kassörksn lägger märke till just DIG redan innan du är framme i kassan. Och när du väll kommer framm så kommer du mötas av ett leende tätt följt av ett "Samma sóm alltid?" du nickar och har din mat efter max 15sek då kassörskan har förberätt... Lycka till Och till alla som inte är stammisar, undvik period burgaren Ronda Rhodes till varje pris, Den får dig att må illa, riktigt illa... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp