Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 208568" data-attributes="member: 58560"><p>haha, tur att ni har massor med fördommar och bara vet hur det är från ena hållet... (kundens håll)</p><p></p><p>"Antingen är det någon form av rusning, eller så är det fullkomligt stilla tyvärr inte bara framför disken utan även bakom. "</p><p></p><p>Konstigt att det aningen är rush eller att "det inte händer något"... En hamburgare får ligga färdig i värmeskåpet i 10 minuter (Själv tycker jag hamburgaren är som godast efter 5-10min) sedan anses den vara gammal och slängs... Är det "inget" att göra så är det städa och fylla upp som gäller...</p><p></p><p></p><p>Själv när jag sticker och äter på mc donalds så beställer jag mer än gärna special (då man blir kräsen efter 3 år på mc donalds.. :P ) jag accepterar att det tar upp till 5 minuter att göra min hamburgare (som brukar bli mc chicken dressad som mc feast...) och när det dröjer lite så vet jag att jag får en nygjord vilket känns super. Jag uppmanar ingen att beställa special burgare men jag tycker man ska tänka över lite vad dessa 3 minuter man kanske får i tid betyder..</p><p></p><p></p><p>som blom säger, det värsta som finns är när folk kommer med osammanhängande beställningar.. =/ "en glass tack" ... "jaha? i strut eller bägare" ... "eh bägare" .. "ska det vara någon topping på?" ... "ja .. " ... "MEN VAD FÖR TOPPING?!?!?!" ... "cola" .. "okej, det blir 10kr.."</p><p></p><p>eller alla dessa barnfamiljer.. </p><p>"en happymeal .. "...</p><p></p><p>det dom inte vet är att det först finns, hamburgare, cheeseburgare, toast, nuggets...</p><p>sedan 4 tillbehör (morötter, pommes, sallad, fruktpåse).. samt runt 14 drycker (cola, cola light, fanta, sprite, ramlösa, ramlösa citrus, apelsin-, äpple-, multivitaminjuice, lättöl, mjölk, varm choklad, kaffe, te) Hur ska vi veta vad folket vill ha .. =/</p><p></p><p></p><p>Fast det roligaste är dom som beställer något och man säger från köket att det dröjer 1-2 min att dom genast väljer något annat.. tycker det nästan är pinsamt av dom att dom inte har tid med 120 sekunder för att få den hamburgaren dom ville ha ... under den tiden kan man äta sina pommes tex... =/</p><p></p><p></p><p>Sen storlekarna på hamburgarna är ju rätt skoj att berätta också...</p><p>hamburgare, cheeseburgare: 45g (1/10 pund)</p><p>Bigmac: 90g (2/10 pund)</p><p>QP, Mc feast: 113g (1/4 pund)</p><p>Big Tasty: 150g (1/3 pund)</p><p>= Bigmac må vara en dubbelburgare, men den är långt ifrån så stor som en tasty, qp eller mc feast..</p><p></p><p>aja.. dom som inte gillar mc donalds och skriver massa skit.. VARFÖR? </p><p>det finns hur mycket snabb mat som helst på denna jord, ät något annat isf.</p><p></p><p></p><p>/ Linder, Mc Donalds arbetare i 3år och planerar inte att sluta . (äter minst 1 hamburgare om dan och är inte fet och har fortfarande orken att leva och åka skidor...)</p><p></p><p></p><p>jag saknar den =( rostad lök och go dressing..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 208568, member: 58560"] haha, tur att ni har massor med fördommar och bara vet hur det är från ena hållet... (kundens håll) "Antingen är det någon form av rusning, eller så är det fullkomligt stilla tyvärr inte bara framför disken utan även bakom. " Konstigt att det aningen är rush eller att "det inte händer något"... En hamburgare får ligga färdig i värmeskåpet i 10 minuter (Själv tycker jag hamburgaren är som godast efter 5-10min) sedan anses den vara gammal och slängs... Är det "inget" att göra så är det städa och fylla upp som gäller... Själv när jag sticker och äter på mc donalds så beställer jag mer än gärna special (då man blir kräsen efter 3 år på mc donalds.. :P ) jag accepterar att det tar upp till 5 minuter att göra min hamburgare (som brukar bli mc chicken dressad som mc feast...) och när det dröjer lite så vet jag att jag får en nygjord vilket känns super. Jag uppmanar ingen att beställa special burgare men jag tycker man ska tänka över lite vad dessa 3 minuter man kanske får i tid betyder.. som blom säger, det värsta som finns är när folk kommer med osammanhängande beställningar.. =/ "en glass tack" ... "jaha? i strut eller bägare" ... "eh bägare" .. "ska det vara någon topping på?" ... "ja .. " ... "MEN VAD FÖR TOPPING?!?!?!" ... "cola" .. "okej, det blir 10kr.." eller alla dessa barnfamiljer.. "en happymeal .. "... det dom inte vet är att det först finns, hamburgare, cheeseburgare, toast, nuggets... sedan 4 tillbehör (morötter, pommes, sallad, fruktpåse).. samt runt 14 drycker (cola, cola light, fanta, sprite, ramlösa, ramlösa citrus, apelsin-, äpple-, multivitaminjuice, lättöl, mjölk, varm choklad, kaffe, te) Hur ska vi veta vad folket vill ha .. =/ Fast det roligaste är dom som beställer något och man säger från köket att det dröjer 1-2 min att dom genast väljer något annat.. tycker det nästan är pinsamt av dom att dom inte har tid med 120 sekunder för att få den hamburgaren dom ville ha ... under den tiden kan man äta sina pommes tex... =/ Sen storlekarna på hamburgarna är ju rätt skoj att berätta också... hamburgare, cheeseburgare: 45g (1/10 pund) Bigmac: 90g (2/10 pund) QP, Mc feast: 113g (1/4 pund) Big Tasty: 150g (1/3 pund) = Bigmac må vara en dubbelburgare, men den är långt ifrån så stor som en tasty, qp eller mc feast.. aja.. dom som inte gillar mc donalds och skriver massa skit.. VARFÖR? det finns hur mycket snabb mat som helst på denna jord, ät något annat isf. / Linder, Mc Donalds arbetare i 3år och planerar inte att sluta . (äter minst 1 hamburgare om dan och är inte fet och har fortfarande orken att leva och åka skidor...) jag saknar den =( rostad lök och go dressing.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp