Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 224164" data-attributes="member: 45951"><p>linder;</p><p></p><p>Det har redan varit folk från den mörka sidan (andra sidan kassan) och skrivit i tråden. Jag hänvisar till argumenten som gavs i svaret till "blom".</p><p></p><p>Men jag är inte den som är den,</p><p></p><p>Att folk byter beställning om man inte kan få sin burgare direkt, ser jag som något helt naturligt. Det kallas "snabbmat" av en anledning. Vill jag har någon kvalité på min föda går jag direkt till en mongolisk restaurang. Att gå och sätta sej och mumsa pommes i 1-2 minuter? 1-2 minuter, är tydligen också jäääävligt relativt på just McDonalds. Speciellt om det är mycket folk på inrättningen. DÅ kan dessa 1-2 minuter lätt bli 5-10 minuter. Eftersom närminne på McDonalds verkar vara lika vanligt som elektriskström i Nordkorea efter kl 21, händer det allt som oftast att den beställda burgare försvinner spårlöst. (Baserat på verkliga händelser) Det är kusligt. Alltså, jag vill ha all mat på min bricka direkt. Det är illa nog att jag ska behöva källsortera mitt avfall, ska jag behöva springa fram och tillbaka som en jävla jojjo för att få min mat också? Ni kallar det för "restaurang", då borde man kunna förvänta sej lite service. Ett litet tillägg, har man tid över och vill ta're piano för en stund går man inte som en sund människa till McDonalds. </p><p></p><p>För att ta upp (igen) det faktum att ni anställda på McDonalds tycker det är jobbigt med att era kunder inte kan hela eran meny och era valmöjligheter utantill. För det första, så kan inte ni som jobbar på McDonalds alla era kombos utantill. (Suprise?) Är det då rimligt, att vi, era gäster ska veta det? Vi kanske ska veva igång fritösen också? Redan där brister din argumentation, den läcker som Titanic faan i mej. </p><p></p><p>Det är fortfarande så att det är eran kedja som i ett desperat försök att hålla sej kvar i branschen lanserar morötter och annan kaninmat (Vi lever i en tid där Öl knappt smakar öl längre, där kaffe sedan längre smakar godis varför krångla till det ännu mer? Att köpa sallad på McDonalds är och förblir som att tjacka vitaminer av en knarklangare) . Hur ska stressade småbarnsföräldrar ha koll på allt sådant? Det minsta ni kan göra är att vara vänliga och assistera dessa stackars människor i eran egenhändigt skapade djungel av förbannade tillbehör. Ni borde kanske tala med förmannen om lite internutbildning? </p><p></p><p>Varför drar du upp storleken på burgarna som ett problem? Det är klart folk undrar hur stora dom är? Hur svårt är det att likt ett gatukök skriva ut hur många gram kött varje burgare innehåller? Gör om gör rätt, gör rätt från början. </p><p></p><p>Att det antingen är "rush" eller inte händer något alls, är och förblir en gåta. Självklart är det så att ni slänger burgare som blir för gamla (något annat har jag aldrig förutsatt, plus att det ingår i er fin fina affärs idé). Det betyder väll inte att det skall vara tomt i den där heliga rännan? Anpassa ert burger-bak efter hur många gäster ni har? Hur svårt kan det vara? Hur snål får man vara? Se till att det finns burgare i rännan till era gäster.</p><p></p><p>Men en sak är jag nyfiken på, varför är alltid glass/milkshake maskinen sönder? </p><p>Samt, är det verkligen så förvånande att folk har fördomar mot de som jobbar på McDonalds? Egentligen?</p><p></p><p>Och för att besvara din fråga, nej jag har inte så mycket för mej just nu. Jag väntar på snön och annat snusk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 224164, member: 45951"] linder; Det har redan varit folk från den mörka sidan (andra sidan kassan) och skrivit i tråden. Jag hänvisar till argumenten som gavs i svaret till "blom". Men jag är inte den som är den, Att folk byter beställning om man inte kan få sin burgare direkt, ser jag som något helt naturligt. Det kallas "snabbmat" av en anledning. Vill jag har någon kvalité på min föda går jag direkt till en mongolisk restaurang. Att gå och sätta sej och mumsa pommes i 1-2 minuter? 1-2 minuter, är tydligen också jäääävligt relativt på just McDonalds. Speciellt om det är mycket folk på inrättningen. DÅ kan dessa 1-2 minuter lätt bli 5-10 minuter. Eftersom närminne på McDonalds verkar vara lika vanligt som elektriskström i Nordkorea efter kl 21, händer det allt som oftast att den beställda burgare försvinner spårlöst. (Baserat på verkliga händelser) Det är kusligt. Alltså, jag vill ha all mat på min bricka direkt. Det är illa nog att jag ska behöva källsortera mitt avfall, ska jag behöva springa fram och tillbaka som en jävla jojjo för att få min mat också? Ni kallar det för "restaurang", då borde man kunna förvänta sej lite service. Ett litet tillägg, har man tid över och vill ta're piano för en stund går man inte som en sund människa till McDonalds. För att ta upp (igen) det faktum att ni anställda på McDonalds tycker det är jobbigt med att era kunder inte kan hela eran meny och era valmöjligheter utantill. För det första, så kan inte ni som jobbar på McDonalds alla era kombos utantill. (Suprise?) Är det då rimligt, att vi, era gäster ska veta det? Vi kanske ska veva igång fritösen också? Redan där brister din argumentation, den läcker som Titanic faan i mej. Det är fortfarande så att det är eran kedja som i ett desperat försök att hålla sej kvar i branschen lanserar morötter och annan kaninmat (Vi lever i en tid där Öl knappt smakar öl längre, där kaffe sedan längre smakar godis varför krångla till det ännu mer? Att köpa sallad på McDonalds är och förblir som att tjacka vitaminer av en knarklangare) . Hur ska stressade småbarnsföräldrar ha koll på allt sådant? Det minsta ni kan göra är att vara vänliga och assistera dessa stackars människor i eran egenhändigt skapade djungel av förbannade tillbehör. Ni borde kanske tala med förmannen om lite internutbildning? Varför drar du upp storleken på burgarna som ett problem? Det är klart folk undrar hur stora dom är? Hur svårt är det att likt ett gatukök skriva ut hur många gram kött varje burgare innehåller? Gör om gör rätt, gör rätt från början. Att det antingen är "rush" eller inte händer något alls, är och förblir en gåta. Självklart är det så att ni slänger burgare som blir för gamla (något annat har jag aldrig förutsatt, plus att det ingår i er fin fina affärs idé). Det betyder väll inte att det skall vara tomt i den där heliga rännan? Anpassa ert burger-bak efter hur många gäster ni har? Hur svårt kan det vara? Hur snål får man vara? Se till att det finns burgare i rännan till era gäster. Men en sak är jag nyfiken på, varför är alltid glass/milkshake maskinen sönder? Samt, är det verkligen så förvånande att folk har fördomar mot de som jobbar på McDonalds? Egentligen? Och för att besvara din fråga, nej jag har inte så mycket för mej just nu. Jag väntar på snön och annat snusk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp