Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OLLERIXON" data-source="post: 418490" data-attributes="member: 68042"><p>Måste först och främst säga att tråden är alldeles underbar, aldrig har en marknadsföringsektion varit så rolig som denna, TACK JIBBERISCH!</p><p></p><p>På tal om McDonalds och krångliga beställningar, nu ska ni få höra:</p><p>Jag och mina kompisar var förra hösten med slalomklubben till Klövsjö för att åka av oss lite och som alltid på vägen hem stannade bussen i Borlänge vid Kupolen för lite mat på McDonalds... Vi hade redan på vägen till "donken" bestämt att nu skulle den där jävla kupolen få sin värsta beställning på länge så min kompis Jens (jhunt på fr) och en kille vid namn Carl tog med sig kameran och stallde sig diskret bakom och filmade mest för att se reaktionen på kvinnan bakom disken. Jens började beställa:</p><p>Jens:- Hej, vi vill ha 3 cola, 2 utan is, 2 fanta och 2 sprite, en av dom ska vara utan is.</p><p>Kvinnan: -Var det bra så?</p><p>Jens: - Nej, vi vill ha 3 mellenpommes också.</p><p>Kvinnan: Nånting mer?</p><p>Jens: - Ja, 38 cheeseburgare.</p><p>Kvinnan: - 38?</p><p>Jens: - Ja, 38.</p><p></p><p>Kvinnan vände sig med stora ögon mot köket och ropade:</p><p>- 38 CHEESE!</p><p></p><p>Det blev helt tyst i köket och man kunde höra nån säga lite diskret, shit 38....</p><p></p><p>Kvinnan bakom kassan började knappa in cheeseburgare efter cheeseburgare på sin kassa apparat och någonstans i räkningen sprack det för med oss ut i bussen hade vi 2 stora plastpåsar med gula M på, fulla med cheeseburgare. Vi satte oss glada och "full i fan" och började räkna. Vi fick inte 38 cheeseburgare, vi fick närmare 45 burgare. </p><p></p><p>Jag har adrig varit så trött på cheeseburgare som efter den kvällen i bussen.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sen att vi såg "Super size me" i skolan igår gjorde att jag blev sååå sugen på Mcdonalds att jag höll på att gå av på mitten, men ingen ville göra mig sällskap så det fick bli "spyttipanna" i matsalen.</p><p></p><p></p><p>FRED UT!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OLLERIXON, post: 418490, member: 68042"] Måste först och främst säga att tråden är alldeles underbar, aldrig har en marknadsföringsektion varit så rolig som denna, TACK JIBBERISCH! På tal om McDonalds och krångliga beställningar, nu ska ni få höra: Jag och mina kompisar var förra hösten med slalomklubben till Klövsjö för att åka av oss lite och som alltid på vägen hem stannade bussen i Borlänge vid Kupolen för lite mat på McDonalds... Vi hade redan på vägen till "donken" bestämt att nu skulle den där jävla kupolen få sin värsta beställning på länge så min kompis Jens (jhunt på fr) och en kille vid namn Carl tog med sig kameran och stallde sig diskret bakom och filmade mest för att se reaktionen på kvinnan bakom disken. Jens började beställa: Jens:- Hej, vi vill ha 3 cola, 2 utan is, 2 fanta och 2 sprite, en av dom ska vara utan is. Kvinnan: -Var det bra så? Jens: - Nej, vi vill ha 3 mellenpommes också. Kvinnan: Nånting mer? Jens: - Ja, 38 cheeseburgare. Kvinnan: - 38? Jens: - Ja, 38. Kvinnan vände sig med stora ögon mot köket och ropade: - 38 CHEESE! Det blev helt tyst i köket och man kunde höra nån säga lite diskret, shit 38.... Kvinnan bakom kassan började knappa in cheeseburgare efter cheeseburgare på sin kassa apparat och någonstans i räkningen sprack det för med oss ut i bussen hade vi 2 stora plastpåsar med gula M på, fulla med cheeseburgare. Vi satte oss glada och "full i fan" och började räkna. Vi fick inte 38 cheeseburgare, vi fick närmare 45 burgare. Jag har adrig varit så trött på cheeseburgare som efter den kvällen i bussen. Sen att vi såg "Super size me" i skolan igår gjorde att jag blev sååå sugen på Mcdonalds att jag höll på att gå av på mitten, men ingen ville göra mig sällskap så det fick bli "spyttipanna" i matsalen. FRED UT! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp