Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 418542" data-attributes="member: 45951"><p>Först och främst, hata är ett starkt ord. Det borde aldrig användas i samband med mat. Utan mat kan vi inte överleva. Det kan användas i samma mening som djurgårdare, tyskar eller möjligtvis planeten jorden, men aldrig mat. Mat är lite grann som syre, snö eller pepsimax (för vissa) i den aspekten. Andra människor på vår planet kräver långt mer djupgående lyx för att betrakta sin tillvaro som dräglig. Gulaschsoppa kan ses som en sådan, om den tillverkas på rätt vis. Rätt vis är omfattar ofta kärlek och rätt mängdkryddor. Och det gäller inte bara gulasch, det kan gälla en godispåse eller studentbalen på slottet. </p><p></p><p>Om du inte ätit hamburgare på två år och börjar hetsäta dessa ting i en, vad du kallar "nödsituation" förvånar föga. Det handlar om bakterifloran och magens uthållighet. Vissa skulle kunna likna det vid att idka samlag med en läcker köttighet, utan att ha idkat samlag på två år. Hur tror det du skulle gå?</p><p></p><p>Jag tänker inte promota ungdomar och drickande. Men de jag känner med alkholproblem, var de som började dricka under senare delen av gymnasiet. Om detta är en slump vet jag inte. Men deras förhållande till alkohol är krystat. Man kan ha kul med alkohol, men låt inte akoholen har för kul med dej, sade en vis man en gång. Men nu går vi ifrån ämnet och trådens syfte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 418542, member: 45951"] Först och främst, hata är ett starkt ord. Det borde aldrig användas i samband med mat. Utan mat kan vi inte överleva. Det kan användas i samma mening som djurgårdare, tyskar eller möjligtvis planeten jorden, men aldrig mat. Mat är lite grann som syre, snö eller pepsimax (för vissa) i den aspekten. Andra människor på vår planet kräver långt mer djupgående lyx för att betrakta sin tillvaro som dräglig. Gulaschsoppa kan ses som en sådan, om den tillverkas på rätt vis. Rätt vis är omfattar ofta kärlek och rätt mängdkryddor. Och det gäller inte bara gulasch, det kan gälla en godispåse eller studentbalen på slottet. Om du inte ätit hamburgare på två år och börjar hetsäta dessa ting i en, vad du kallar "nödsituation" förvånar föga. Det handlar om bakterifloran och magens uthållighet. Vissa skulle kunna likna det vid att idka samlag med en läcker köttighet, utan att ha idkat samlag på två år. Hur tror det du skulle gå? Jag tänker inte promota ungdomar och drickande. Men de jag känner med alkholproblem, var de som började dricka under senare delen av gymnasiet. Om detta är en slump vet jag inte. Men deras förhållande till alkohol är krystat. Man kan ha kul med alkohol, men låt inte akoholen har för kul med dej, sade en vis man en gång. Men nu går vi ifrån ämnet och trådens syfte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp