Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorLindevall" data-source="post: 421954" data-attributes="member: 50164"><p>HAHA det här var nog bland de skojigaste jag läst på freeride, </p><p>jobbar själv lite extra på Donken :P, förstår dig såväl :D, </p><p></p><p>Tror att kriteriarna när man ska anställa en kassatjej är att hon ska va snygg(viktigt) iaf där ja jobbar, men också fullständigt IQbefriad, långsam o som inte klarar av stress o helst börjar gråta när jag skäller ut dem från köket! helst ska de också beställa hamburgaren i fråga minst 5 ggr så att vi tror att det är mkt mer beställt än vad de är, eller "glömma" att beställa o sen komma tebax 5 min senare o undra var hamburgaren som den arge, hungriga gästen inte fått är någonstans!</p><p></p><p>Mina idéer för att få det att gå fortare:</p><p></p><p>Läkarintyg för att specialbeställa om du e över 6 år gammal!</p><p>Sluta hitta på en miljon olika hamburgare på samma gång o hålla sig till Big Mac, McFeast, cheeseburgare o kanske El Maco bara för att den e så god o populär:D</p><p>Sluta helt med allt friterat utom Pompa!</p><p></p><p>Aja nu kommer ja inte på så mkt mer att skriva, men köpendlingen e ju en klassiker :P</p><p></p><p>Piece!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorLindevall, post: 421954, member: 50164"] HAHA det här var nog bland de skojigaste jag läst på freeride, jobbar själv lite extra på Donken :P, förstår dig såväl :D, Tror att kriteriarna när man ska anställa en kassatjej är att hon ska va snygg(viktigt) iaf där ja jobbar, men också fullständigt IQbefriad, långsam o som inte klarar av stress o helst börjar gråta när jag skäller ut dem från köket! helst ska de också beställa hamburgaren i fråga minst 5 ggr så att vi tror att det är mkt mer beställt än vad de är, eller "glömma" att beställa o sen komma tebax 5 min senare o undra var hamburgaren som den arge, hungriga gästen inte fått är någonstans! Mina idéer för att få det att gå fortare: Läkarintyg för att specialbeställa om du e över 6 år gammal! Sluta hitta på en miljon olika hamburgare på samma gång o hålla sig till Big Mac, McFeast, cheeseburgare o kanske El Maco bara för att den e så god o populär:D Sluta helt med allt friterat utom Pompa! Aja nu kommer ja inte på så mkt mer att skriva, men köpendlingen e ju en klassiker :P Piece! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp