Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 444693" data-attributes="member: 45951"><p>Trådbumpning De-luxe;</p><p></p><p>Men jag måste slå ett slag för en bra sak. Guacamole-burgaren på max! Den finns i både kyckling & kött-liknande utförande. Förövrigt har jag blivit mer och mer Max-fan på gamla dar. Konceptet med mat lagad direkt på beställning tilltalar. Men vid en större anstorming, fungerar tyvärr detta koncept ungefär lika bra som miljöpartiet eller damfotboll.</p><p></p><p>Men annars, på Max är saker och ting så mycket mer avslappnat och trevligt. Personligen tror jag att det handlar om deras mycket stilrena och gemytliga, små vita pappershattar. Åsikterna går här isär. Somliga hävdar att det är Maxbesökarna själva som gör stämningen. Då dessa är mer medvetna om kostcirkeln och upplysta, samt inkörda i konceptet att laga mat på beställning tar lite längre tid. Detta bidrar till att personalen slappnar av, ler och då blir det som vi alla vet mycket trevligare för alla inblandade. Bockskäggsmannen jobbar inte heller på Max. En liten, men viktig kugge. </p><p></p><p>Andra hävdar, att Max har ett annat dricksvatten till sin personal. Vilket kan vara en så kallad tät-teori. Då det länge funnits belägg för att dricksvattnet på McDonalds fördummar och förstummar alla som dricker det. </p><p></p><p>De sista som är kvar hävdar, att Max helt enkelt anställer lite smartare, lite trevligare och lite snyggare personal. (De sista kan också ses som väldigt partiska, då de setts iklädda stilrena hattar.)</p><p></p><p>Den senare teorin fick mothugg när den lades fram. Speciellt av två överförfriskade, klorinblekta blondiner som båda menade att det liksom bah inte alls är nått fel på dom som jobbar på McDonalds. Föga förvånade jobbade båda två i McDriven. Frågan om varför man alltid får fel mat till rätt beställning i McDriven, besvarades med en tungräckning. </p><p></p><p>Delar av sällskapet kom genom abduktion fram till att tala och tänka samtidigt ibland kan bli för mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 444693, member: 45951"] Trådbumpning De-luxe; Men jag måste slå ett slag för en bra sak. Guacamole-burgaren på max! Den finns i både kyckling & kött-liknande utförande. Förövrigt har jag blivit mer och mer Max-fan på gamla dar. Konceptet med mat lagad direkt på beställning tilltalar. Men vid en större anstorming, fungerar tyvärr detta koncept ungefär lika bra som miljöpartiet eller damfotboll. Men annars, på Max är saker och ting så mycket mer avslappnat och trevligt. Personligen tror jag att det handlar om deras mycket stilrena och gemytliga, små vita pappershattar. Åsikterna går här isär. Somliga hävdar att det är Maxbesökarna själva som gör stämningen. Då dessa är mer medvetna om kostcirkeln och upplysta, samt inkörda i konceptet att laga mat på beställning tar lite längre tid. Detta bidrar till att personalen slappnar av, ler och då blir det som vi alla vet mycket trevligare för alla inblandade. Bockskäggsmannen jobbar inte heller på Max. En liten, men viktig kugge. Andra hävdar, att Max har ett annat dricksvatten till sin personal. Vilket kan vara en så kallad tät-teori. Då det länge funnits belägg för att dricksvattnet på McDonalds fördummar och förstummar alla som dricker det. De sista som är kvar hävdar, att Max helt enkelt anställer lite smartare, lite trevligare och lite snyggare personal. (De sista kan också ses som väldigt partiska, då de setts iklädda stilrena hattar.) Den senare teorin fick mothugg när den lades fram. Speciellt av två överförfriskade, klorinblekta blondiner som båda menade att det liksom bah inte alls är nått fel på dom som jobbar på McDonalds. Föga förvånade jobbade båda två i McDriven. Frågan om varför man alltid får fel mat till rätt beställning i McDriven, besvarades med en tungräckning. Delar av sällskapet kom genom abduktion fram till att tala och tänka samtidigt ibland kan bli för mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp