Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lilldogen" data-source="post: 445531" data-attributes="member: 63396"><p>Jag är beredd att hålla med dig på denna punkt, ang. Max's intrång i den redan så tuffa snabbmats branschen. Hamburgarna håller hög standard, de få gånger jag besökt denna restaurang. Supreme-målet, rätta mig om jag har fel, med bacon och "friscobröd" smakar ljuvligt. Att brödet sedan går att konsumera i vardagligbutiken är givetvis något som förgyller en grillkväll i goda vänners lag. </p><p></p><p>Jag har, sedan min skräpmats-oskuld blev bortrövad, varit barnslig förtjust i BigMac, trots dess något "slabbiga" konsistens. Nu har den dock fått en välsmakande konkurrent. Att sedan Max's inredningsarkitekt haft näsan lite nära tanklocket på besök hos den snälla björnen, Preem. Jag misstänker att alla restaurangerna har blivit förpestade av samma förskräckliga möblemang i form av ljusblå soffor som tagna ur Stargate eller liknande skräp-sciencefiction-serie. som jag förövrigt hyser stort agg mot då min kära vän väljer att formligen vika sitt liv efter denna katastrofala serie. Den enda behållningen är att självaste Mac Gyver medverkar. (Richard Dean Andersson)</p><p></p><p>Jag hoppas innerligt att Max kommer att vara lika lättillgängligt som Mc Donalds är idag, då är saken biff.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lilldogen, post: 445531, member: 63396"] Jag är beredd att hålla med dig på denna punkt, ang. Max's intrång i den redan så tuffa snabbmats branschen. Hamburgarna håller hög standard, de få gånger jag besökt denna restaurang. Supreme-målet, rätta mig om jag har fel, med bacon och "friscobröd" smakar ljuvligt. Att brödet sedan går att konsumera i vardagligbutiken är givetvis något som förgyller en grillkväll i goda vänners lag. Jag har, sedan min skräpmats-oskuld blev bortrövad, varit barnslig förtjust i BigMac, trots dess något "slabbiga" konsistens. Nu har den dock fått en välsmakande konkurrent. Att sedan Max's inredningsarkitekt haft näsan lite nära tanklocket på besök hos den snälla björnen, Preem. Jag misstänker att alla restaurangerna har blivit förpestade av samma förskräckliga möblemang i form av ljusblå soffor som tagna ur Stargate eller liknande skräp-sciencefiction-serie. som jag förövrigt hyser stort agg mot då min kära vän väljer att formligen vika sitt liv efter denna katastrofala serie. Den enda behållningen är att självaste Mac Gyver medverkar. (Richard Dean Andersson) Jag hoppas innerligt att Max kommer att vara lika lättillgängligt som Mc Donalds är idag, då är saken biff. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp