Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robnyb" data-source="post: 450305" data-attributes="member: 76752"><p>En av dom coolaste McDonalds upplevelser jag fått var när jag och familjen var i Thailand.</p><p></p><p>Efter så där två-tre veckor med bara thaimat, längtade magen efter en riktigt flottig hamburgare. Så vi hoppa in på en McD på ett köpcenter. Det var ganska lång kö, men vi kände att det var värt att vänta. Så vi gick och ställde oss i kön. Då kommer det fram en liten thailändska och frågar "ska ni äta här"(dock på engelska), lite förvirrade säger vi ja.</p><p>Bra följ med här sa hon och hon ledde oss till ett bord. Hon gav oss en meny så vi kunde beställa. när vi bestämt vad vi skulle mätta våra magar med, tacka hon och gick och hämta vår mat. Efter ca 2 minuter var hon tillbaka med maten, och vi nöjt länge och väl.</p><p> </p><p>Det var så långt ifrån McD i Valla Linköping man kan komma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robnyb, post: 450305, member: 76752"] En av dom coolaste McDonalds upplevelser jag fått var när jag och familjen var i Thailand. Efter så där två-tre veckor med bara thaimat, längtade magen efter en riktigt flottig hamburgare. Så vi hoppa in på en McD på ett köpcenter. Det var ganska lång kö, men vi kände att det var värt att vänta. Så vi gick och ställde oss i kön. Då kommer det fram en liten thailändska och frågar "ska ni äta här"(dock på engelska), lite förvirrade säger vi ja. Bra följ med här sa hon och hon ledde oss till ett bord. Hon gav oss en meny så vi kunde beställa. när vi bestämt vad vi skulle mätta våra magar med, tacka hon och gick och hämta vår mat. Efter ca 2 minuter var hon tillbaka med maten, och vi nöjt länge och väl. Det var så långt ifrån McD i Valla Linköping man kan komma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp