Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 600168" data-attributes="member: 45951"><p>Jokk;</p><p></p><p>Det må så vara, men på något sätt känns ändå McDonalds och dess släktingar litet mer standardiserade än alla jävla kebabhak. Eftersom jag av naturen är en paranoid människa, som knappt kan gå på toa utan att undra om det finns något större sammanhang iblandat. Så har jag lite svårt för kebab-hak. Just eftersom människan är girig och ondskefull av naturen (ex flickvänner, taxichaufförer och politiker här hjälpt till att övertyga mej), så finns enligt undertecknad en uppenbar risk att det tas genvägar i kvalité, mathantering och bokföring på kebabhaken. Självklart är McDonalds mongon lika lömska, men jag tror i mitt hjärta att möjligheterna till överträdelser är mindre där.</p><p></p><p>Plus den varierande jävla kvalitén på såsen. Hur i helvete skall en stackars människa som är full till den milda graden att han knappt kan stå upp, kunna ta ansvar för vilken sås murmeldjuret i luckan associerar med "aah hääll på schåås kebabschåås"? Sjukt irriterande.</p><p></p><p>För övrigt måste jag återigen rekommendera "Back yard Burgers". Ett måste om man åker till Staterna. Deras Curly fries...</p><p></p><p>Men för att ta tråden i en annan riktning. Erfarenheter av sk. frukosthak. Är väldigt svag för "The waffle house". Alla ställen där man kan rita med fingret i fettet på menyn är bra ställen. Finns det något sådant att rekommendera runt skidanläggningar?</p><p></p><p>Och, finns "Ski-burger" eller vad det heter i Tandådalen kvar? Maken till ställe, all you can eat, pannkakor, tacos och något mer. Kändes inte ekonomiskt hållbart nedanför en skidbacke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 600168, member: 45951"] Jokk; Det må så vara, men på något sätt känns ändå McDonalds och dess släktingar litet mer standardiserade än alla jävla kebabhak. Eftersom jag av naturen är en paranoid människa, som knappt kan gå på toa utan att undra om det finns något större sammanhang iblandat. Så har jag lite svårt för kebab-hak. Just eftersom människan är girig och ondskefull av naturen (ex flickvänner, taxichaufförer och politiker här hjälpt till att övertyga mej), så finns enligt undertecknad en uppenbar risk att det tas genvägar i kvalité, mathantering och bokföring på kebabhaken. Självklart är McDonalds mongon lika lömska, men jag tror i mitt hjärta att möjligheterna till överträdelser är mindre där. Plus den varierande jävla kvalitén på såsen. Hur i helvete skall en stackars människa som är full till den milda graden att han knappt kan stå upp, kunna ta ansvar för vilken sås murmeldjuret i luckan associerar med "aah hääll på schåås kebabschåås"? Sjukt irriterande. För övrigt måste jag återigen rekommendera "Back yard Burgers". Ett måste om man åker till Staterna. Deras Curly fries... Men för att ta tråden i en annan riktning. Erfarenheter av sk. frukosthak. Är väldigt svag för "The waffle house". Alla ställen där man kan rita med fingret i fettet på menyn är bra ställen. Finns det något sådant att rekommendera runt skidanläggningar? Och, finns "Ski-burger" eller vad det heter i Tandådalen kvar? Maken till ställe, all you can eat, pannkakor, tacos och något mer. Kändes inte ekonomiskt hållbart nedanför en skidbacke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp