Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 621645" data-attributes="member: 45951"><p>Max var gott, Max var trevligt, Max var som vissa i min umgängeskrets säger "fräääscht". Sedan kom den nya Max -reklamen och jag tänker aldrig mer någonsin äta en burgare från Max. Det går inte, det är förevigt förknippat med en röst som får mej att vilja begå hari-kiri.</p><p></p><p>Antar att Broken inte dykt upp för att det har avhandlats kedjor/snabbmat på det sättet, inte enskilda burgar-hak. </p><p></p><p>Vad gäller Donken har debatten gällt de som arbetar där. Har man problem med att beställa någonting på mcdonalds, bör man kanske ställa sej frågan om man överhuvudtaget skall gå utanför dörren? Det svåra verkar vara att kommunicera på en sådan nivå att de som tar emot beställningen förstår vad man beställer. Varje gång förstår jag vilken frustration Tor-Ulf i Bumbibjörnarna måste känt när han försökte ge Grymmlingarna order att fånga de studsande björnarna. Det finns alltid en "restaurang ansvarig" i form av Toadi också. En lismande och fjäskande liten Grymmling. Jävligt otäckt. </p><p></p><p>På vilket sätt skulle de dumifiera gästerna? Detta måste redas ut. Och varför käkar du nuggets och inte burgare där? (En mycket intressant fråga, väntar med spänning på svaret.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 621645, member: 45951"] Max var gott, Max var trevligt, Max var som vissa i min umgängeskrets säger "fräääscht". Sedan kom den nya Max -reklamen och jag tänker aldrig mer någonsin äta en burgare från Max. Det går inte, det är förevigt förknippat med en röst som får mej att vilja begå hari-kiri. Antar att Broken inte dykt upp för att det har avhandlats kedjor/snabbmat på det sättet, inte enskilda burgar-hak. Vad gäller Donken har debatten gällt de som arbetar där. Har man problem med att beställa någonting på mcdonalds, bör man kanske ställa sej frågan om man överhuvudtaget skall gå utanför dörren? Det svåra verkar vara att kommunicera på en sådan nivå att de som tar emot beställningen förstår vad man beställer. Varje gång förstår jag vilken frustration Tor-Ulf i Bumbibjörnarna måste känt när han försökte ge Grymmlingarna order att fånga de studsande björnarna. Det finns alltid en "restaurang ansvarig" i form av Toadi också. En lismande och fjäskande liten Grymmling. Jävligt otäckt. På vilket sätt skulle de dumifiera gästerna? Detta måste redas ut. Och varför käkar du nuggets och inte burgare där? (En mycket intressant fråga, väntar med spänning på svaret.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp