Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 625761" data-attributes="member: 45951"><p>Stort! =) Men rakat dej? Fan bockskägget var ju kungligt!</p><p></p><p>Litet är detta internet. Får passa på att hälsa "Bockis" välkommen till tråden. Men historien är sann! You left me hangin' dude! Jag har precis börjat komma över denna händelse av totalt svek. Tomheten börjar glida undan och jag kan idag äta hamburgare nästan utan post-traumatisk-stress. =)</p><p></p><p>Men nu när vi ändå har dej här, om du kommer tillbaka, måste jag ju passa på. Jag menar hur ofta är det någon från the darkside uppenbarar sej? Nu när du fått lite distans till ditt hamburgermongleri. Några frågor som jag tror alla längtar efter att få svar på. (observera att de absolut inte är personligt riktade)</p><p></p><p>-Vad anser du är problemet med McDonalds? Specifikt den i Valla? Varför fick jag under min studenttid aldrig maten på brickan? </p><p></p><p>-Varför finns gurkan på hamburgarna? </p><p></p><p>-Varför är Milkshakemaskinen alltid sönder?</p><p></p><p>-Ingår platina-blondering i anställningsavtalet?</p><p></p><p>-Kommunicerar företagsledningen ut att det handlar om ett service-yrke?</p><p></p><p>-Hur ofta byts frityroljan ut egentligen?</p><p></p><p>-Hur vilda är afterworken/jobbfesterna?</p><p></p><p>-Har McFlurry maskinen används till något annat än McFlurry?</p><p></p><p>-Var går åldergränsen för att få ha ett födelsedagskalas hos er? </p><p></p><p>-Finns the hamburger bandit på riktigt?</p><p></p><p>-Har du hörttalas om "animal number 9"?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 625761, member: 45951"] Stort! =) Men rakat dej? Fan bockskägget var ju kungligt! Litet är detta internet. Får passa på att hälsa "Bockis" välkommen till tråden. Men historien är sann! You left me hangin' dude! Jag har precis börjat komma över denna händelse av totalt svek. Tomheten börjar glida undan och jag kan idag äta hamburgare nästan utan post-traumatisk-stress. =) Men nu när vi ändå har dej här, om du kommer tillbaka, måste jag ju passa på. Jag menar hur ofta är det någon från the darkside uppenbarar sej? Nu när du fått lite distans till ditt hamburgermongleri. Några frågor som jag tror alla längtar efter att få svar på. (observera att de absolut inte är personligt riktade) -Vad anser du är problemet med McDonalds? Specifikt den i Valla? Varför fick jag under min studenttid aldrig maten på brickan? -Varför finns gurkan på hamburgarna? -Varför är Milkshakemaskinen alltid sönder? -Ingår platina-blondering i anställningsavtalet? -Kommunicerar företagsledningen ut att det handlar om ett service-yrke? -Hur ofta byts frityroljan ut egentligen? -Hur vilda är afterworken/jobbfesterna? -Har McFlurry maskinen används till något annat än McFlurry? -Var går åldergränsen för att få ha ett födelsedagskalas hos er? -Finns the hamburger bandit på riktigt? -Har du hörttalas om "animal number 9"? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp