Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sairas" data-source="post: 802152" data-attributes="member: 87274"><p>Vet inte om det är hela snacken om McD som gör att jag inte kan sova i natt, eller om jag enbart har druckit allt för mycket grön te igen i dag..</p><p></p><p>Fick för mig att om jag någonsinne får barn, så skall jag göra allt i min makt för att ge dom ett dåligt förhållande til McD. Något i stil med att hälla lite laxativa medel i läsken, eller kanske hälla något annat giftigt på burgaren. Såpass mycket att dom inte dör, men varje gång får det dåligt intryck och därför också tycker att McD är dåligt. Hmm, ja, eller kanske göra någonting obehagligt med leksakerna dom får i happymealen. Eller få dom att bli livrädda för den där fula clownen.</p><p>Tycker inte att dom ska behöva få samma bekymmer som så många andra har fått av McD. </p><p></p><p></p><p>Färsk gurka på en McD burgare låter helt fel. Om jag vill ha färska råvaror väljer jag caféburgaren/hemmalagad.</p><p></p><p>Angående frityroljan, så tror jag att det beror på hur mycket det blir friterat, ju mera det friteras, desto oftare skall oljan bytas. Men säkert något i stil med en eller två gånger i veckan. </p><p></p><p>Och med tanke på att beställa det som redan står klart. Helvete heller, vet inte hur ofta folk från insidan har delat deras hemligheter och berättat att dessa burgare ofta har stått allt för länge. När någon närmast kan kräva att det är det man skall göra som kund.. Då kan jag väl lika bra få dom gratis när dom egentligen borde slängas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sairas, post: 802152, member: 87274"] Vet inte om det är hela snacken om McD som gör att jag inte kan sova i natt, eller om jag enbart har druckit allt för mycket grön te igen i dag.. Fick för mig att om jag någonsinne får barn, så skall jag göra allt i min makt för att ge dom ett dåligt förhållande til McD. Något i stil med att hälla lite laxativa medel i läsken, eller kanske hälla något annat giftigt på burgaren. Såpass mycket att dom inte dör, men varje gång får det dåligt intryck och därför också tycker att McD är dåligt. Hmm, ja, eller kanske göra någonting obehagligt med leksakerna dom får i happymealen. Eller få dom att bli livrädda för den där fula clownen. Tycker inte att dom ska behöva få samma bekymmer som så många andra har fått av McD. Färsk gurka på en McD burgare låter helt fel. Om jag vill ha färska råvaror väljer jag caféburgaren/hemmalagad. Angående frityroljan, så tror jag att det beror på hur mycket det blir friterat, ju mera det friteras, desto oftare skall oljan bytas. Men säkert något i stil med en eller två gånger i veckan. Och med tanke på att beställa det som redan står klart. Helvete heller, vet inte hur ofta folk från insidan har delat deras hemligheter och berättat att dessa burgare ofta har stått allt för länge. När någon närmast kan kräva att det är det man skall göra som kund.. Då kan jag väl lika bra få dom gratis när dom egentligen borde slängas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockisens Guide till McDonalds
Tillbaka
Topp