Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tjuriga människiskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gubbf-n" data-source="post: 70313"><p>...besvara, men såg sedan att du bara var typ 10-14 år, så...</p><p>;-)</p><p></p><p>Fast jag tolkar din text, som om ni båda var ansvariga. Du skulle svängt vänster, dvs. bakom henne, för att underlätta för er båda. I och för sig hade hon ju då kunnat helt plötsligt svänga brant vänster och samma sak hänt som hände dig, dvs. hon körde in dig i sidan. Eller du menar att du kör förbi henne, hon accelererar och hinner i kapp dig, svänger brant och in dig från sidan. Eller hon kör in i dig bakifrån, hon ansvarig, efter att ha gjort en brant sväng....</p><p></p><p>Det kan ju också vara det här med höger och vänster, eller ord-, och begreppsdefinitioner....</p><p></p><p>Jag vill också vara ung, häftig och cool och rula och allt det där, så jag avslutar med en teeniekommentar;</p><p></p><p>"Befria din häl och sparka en snowboardåkare....</p><p>...just kidding"</p><p></p><p>Hälsningar från en gubbe typ 40-99 som önskar fred och hänsyn i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gubbf-n, post: 70313"] ...besvara, men såg sedan att du bara var typ 10-14 år, så... ;-) Fast jag tolkar din text, som om ni båda var ansvariga. Du skulle svängt vänster, dvs. bakom henne, för att underlätta för er båda. I och för sig hade hon ju då kunnat helt plötsligt svänga brant vänster och samma sak hänt som hände dig, dvs. hon körde in dig i sidan. Eller du menar att du kör förbi henne, hon accelererar och hinner i kapp dig, svänger brant och in dig från sidan. Eller hon kör in i dig bakifrån, hon ansvarig, efter att ha gjort en brant sväng.... Det kan ju också vara det här med höger och vänster, eller ord-, och begreppsdefinitioner.... Jag vill också vara ung, häftig och cool och rula och allt det där, så jag avslutar med en teeniekommentar; "Befria din häl och sparka en snowboardåkare.... ...just kidding" Hälsningar från en gubbe typ 40-99 som önskar fred och hänsyn i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tjuriga människiskor
Tillbaka
Topp