To norske jenter, en for stor leilighet i Cham!

vikron

Ny medlem
Heihei!!

Vi reiser til Chamonix i januar og har en leilighet med 5 sengeplasser fra litt uti januar av. Vi reiser med en hel skilag-gjeng, men er bare to som skal bo i denne leil. og kan derfor tilby sengeplass til noen freshe skibomser som trenger et hi. Vi er 19 og 20 og har stått ski siden før vi kunne gå og ser på afterskien som our second home. Send oss mail om du trenger bosted! Hvem andre skal til Cham? Wiho, vi gleder oss!!

"To norske jenter, en for stor leilighet i Cham!" Jag hade viljat se den

Senast ändrad:
Jag läste denna tråd tidigare idag men kände att jag inte ville vara den första att svara.

hmm låter bra, jag kan komma och sova över lite emellanåt

Haha, herlig, dere er alle velkomne. Vi driver btw å ser på litt flere alternativer for leilighet, så hvis noen har noen ekstra plasser i en leilighet fra januar og utover så er det bare å sende en mail!!

Senast ändrad:
Den ligger midt i sentrum, tror i området chamonix sud.. ;) Vi driver å ser på flere alternativer akkurat nå you seee, vi skriker ut når vi vet noe mer. Kan slenge på noen bilder når den tid kommer, yeahh

Hvordan går det med leiligheten?
Godt å høre flere norske skal ned også :) Jeg er gutt på 23 fra oslo, som reiser ned alene og trenger sengeplass! Skal ikke jobbe, kun kjøring hele sesongen fra begynnelsen av januar/slutten av desember..

Send meg gjerne mail/msn på veghelg@hotmail.com
facebook finner dere meg på vegard helgesen :)

er to jenter på 20 som trenger sted å bo. skal dra ned i den tiden dere søker etter. vil gjerne høre mer!!!
kontakt meg gjerne på
kaisa_k@hotmail.com

Hej! jag ska ner till chamonix i januari och tar gärna en sängplats. Jag är 20 år, har varit mycket i chamo förut och tycker om afterski ;) Msila mig på oskarperson@hotmail.com eller gå på facebook Oskar Person

Ha de!

Hej!

Chamonix står på menyn här med! Finns det fortfarande plats i leiligheten? Er en jenta på 19 ar fra Helsingborg, Sverige. Bor faktiskt just nu i Stavanger og er instellt på en helt makalös säsong i de franska alperna. Hör gärna av er!

Ha de!

Sofia

hej, jag ska göra en säsong nere i alperna i år och behöver nånstans att bo i chamonix efter första veckan i januari. Så jag är intresserad om det fortfarande finns plats!

Hei alle!
Leiligheten er nå fyllt opp! Så da regner vi med å se dere alle i Cham når vi kommer i jan! Dere finner oss i cham sud, og i snøen så klart.. Jaddaa

Tillbaka
Topp