Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
töjja boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hhmmmm" data-source="post: 243588" data-attributes="member: 35325"><p>tack för ett bra svar...jag inser ju att det är lite riskabelt att töjja ut ytterskon..men jag tror nog jag chansar med det ändå..jag rapporterar hur det gick om nån annan är intresserad..</p><p>modifiera innerskon är det jag varit inne på mest..men det känns ännu svårare..precis där stortån tar i går själva vertikala huvudsömmen för innerskon..så jag kan inte slipa nåt där utan att förstöra hela sömmen...vilka slags modifieringar av en innersko kan man annars göra?</p><p>går det att beställa en ny innersko separat som man kan mecka med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hhmmmm, post: 243588, member: 35325"] tack för ett bra svar...jag inser ju att det är lite riskabelt att töjja ut ytterskon..men jag tror nog jag chansar med det ändå..jag rapporterar hur det gick om nån annan är intresserad.. modifiera innerskon är det jag varit inne på mest..men det känns ännu svårare..precis där stortån tar i går själva vertikala huvudsömmen för innerskon..så jag kan inte slipa nåt där utan att förstöra hela sömmen...vilka slags modifieringar av en innersko kan man annars göra? går det att beställa en ny innersko separat som man kan mecka med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
töjja boots?
Tillbaka
Topp