Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JAg tänkte testa en liten fråga här, inser dock att oddsen att få nåt svar är begränsade men ändå... Är det någon här som varit och åkt i Tolvmannabacken de senaste dagarna? Tänkte jag kunde få en idé över hur föret är och om det går att åka vettigt?
Jag funderar på att åka dit imorn, kan avlägga en rapport om det blir så. Men om man ser till vädret som varit och med tanke på att det endast är kanonsnö så kommer det att vara isigt och hårt före om det inte blir +grader (eller kommer natursnö).
ja idag är det ju snorkallt idag så borde ju gå att producera mängder med snö nu. Dock blir den väl stenhård. Bara att ta med brynet så man kan vässa till kanterna...
På hemsidan står det att dom köpt in box+rails men det står inte om dom kommit upp :S jag har mailat men inte fått något svar än.
Uppdaterar här när jag får svar om ingen kan svara innan
ja va där i söndags, dom har 2 backar öppna och en lift. dom har satt upp en box, typ 3 meter lång och så har dom en flatdown som står och väntar på att bli uppsatt.
Tänkte ta en sväng om ett par dagar skulle vara tacksam för ytterligare rapporter av dom som varit där de kommande dagarna. Skulle vilja veta när den "stora" backen och andra liten öppnar. Vet inte hur heta dom är på att uppdatera hemsidan litar mera på detta forum faktiskt.
ska dra dit imorron, men inget har förändrats sen de ja senast skrev.
om ni e osäkra på vad som finns o är öppet så kan man ju kolla själv på live webkameran, länk: http://www.webbkameror.se/skidkameror/tolvmannabacken/
Nu finns det en 3 meters box, en 5 meters flatdown "rail" och så en platå me två kickar på. Ena hoppet är det ca. 7-8 meters platå till och det andra är betydligt mindre, runt 1 meters platå! Och det är förvånandsvärt bra shape för att va tolvmannabacken !