Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Topptur i Lofoten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LeMoert" data-source="post: 234208" data-attributes="member: 68389"><p>Hoppsan!</p><p></p><p>Jo, vi lämnar Östgötaslätten den 14e och kommer dit igen den 27e. Flyg till och från Arlanda är den 13e och 28e.</p><p></p><p>När det gäller lavinutrustning, transceiver och sond. Några bra tips på vad man ska köpa? Enklast är det om det finns på nät eftersom det är relativt ont om alpin-affärer här på den gröna ön. Men det går säkert också att övertala familj i Sverige att köpa det åt mig om det är så. Så, var hittar jag det som behövs och hur vet jag vad det är som behövs (tänkte fråga innan jag ger mig ut på hemsidor, tillverkare skriver ju sällan ner sina egna produkter så allt låter som att det är världens 8e underverk)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LeMoert, post: 234208, member: 68389"] Hoppsan! Jo, vi lämnar Östgötaslätten den 14e och kommer dit igen den 27e. Flyg till och från Arlanda är den 13e och 28e. När det gäller lavinutrustning, transceiver och sond. Några bra tips på vad man ska köpa? Enklast är det om det finns på nät eftersom det är relativt ont om alpin-affärer här på den gröna ön. Men det går säkert också att övertala familj i Sverige att köpa det åt mig om det är så. Så, var hittar jag det som behövs och hur vet jag vad det är som behövs (tänkte fråga innan jag ger mig ut på hemsidor, tillverkare skriver ju sällan ner sina egna produkter så allt låter som att det är världens 8e underverk) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Topptur i Lofoten
Tillbaka
Topp