Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
topptur/puder-skida för lättviktare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 1024254" data-attributes="member: 51492"><p>Med 53 kg behöver du väl inte gå så brett? Jag har DPS Wailer 99 och 112 och föredrar 99an vid turande eftersom den inte kräver lika kraftiga och därmed tyngre pjäxor som den bredare 112an när underlaget är lite hårdare som i pisten. Jag väger ca 88 kg. DPS finns i dammodell, är mycket lätta, inte så lång radie och väldigt lättåkta i t ex skogen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 1024254, member: 51492"] Med 53 kg behöver du väl inte gå så brett? Jag har DPS Wailer 99 och 112 och föredrar 99an vid turande eftersom den inte kräver lika kraftiga och därmed tyngre pjäxor som den bredare 112an när underlaget är lite hårdare som i pisten. Jag väger ca 88 kg. DPS finns i dammodell, är mycket lätta, inte så lång radie och väldigt lättåkta i t ex skogen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
topptur/puder-skida för lättviktare
Tillbaka
Topp