Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Topptura i södra Norge/Sverige över nyår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 1029461" data-attributes="member: 34883"><p>Tack för fina svar!</p><p></p><p>Alperna är inte aktuellt vid detta tillfälle då det bara rör sig om några dagar då jag ändå ska till Trondheim. Alltså lite turande "på vägen". Alperna för 4-5 dagars åkning hade blivit en ruskig omväg. Att det blir mörkt är vi medvetna om, naturligtvis vore det fint att ta det i april istället och njuta av långa dagar, men det ena måste inte utesluta det andra.</p><p></p><p>Många användbara länkar här som vi ska kolla upp rejält. Vi försöker få ihop några alternativ nu och sedan ska vi hålla koll på snöförhållanden på de olika platserna för att till sist lyckas se vad som passar bäst. Tipsen från Mr_fredrik kommer jag kolla till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 1029461, member: 34883"] Tack för fina svar! Alperna är inte aktuellt vid detta tillfälle då det bara rör sig om några dagar då jag ändå ska till Trondheim. Alltså lite turande "på vägen". Alperna för 4-5 dagars åkning hade blivit en ruskig omväg. Att det blir mörkt är vi medvetna om, naturligtvis vore det fint att ta det i april istället och njuta av långa dagar, men det ena måste inte utesluta det andra. Många användbara länkar här som vi ska kolla upp rejält. Vi försöker få ihop några alternativ nu och sedan ska vi hålla koll på snöförhållanden på de olika platserna för att till sist lyckas se vad som passar bäst. Tipsen från Mr_fredrik kommer jag kolla till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Topptura i södra Norge/Sverige över nyår
Tillbaka
Topp