Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Toppturer i Vålådalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viktorflygare" data-source="post: 1098550" data-attributes="member: 83435"><p>Ja, jag kollade runt lite och det verkade väldigt uppbokat nästan överallt...</p><p></p><p>Kör ni bil kan ju ett alternativ vara att bo en liten bit från själva fjällen. Jag ska till exempel bo med min fru i persåsen nästa helg, med tanken att man därifrån tar sig till båda sidorna av bydalsfjällen hyfsat snabbt. Ottsjö fjällhotell i undersåker? då kan ni ta er till såväl vålådalen som storulvån och flera andra bra ställen.</p><p></p><p>Femundsmarka i Norge är fint och på rimligt avstånd från de områden i sverige där flest bor, men tyvärr kan man ju glömma att äta gott där om man inte bor med självhushåll.</p><p></p><p>Åker ni inte bil blir ju urvalet klart mer begränsat. </p><p>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viktorflygare, post: 1098550, member: 83435"] Ja, jag kollade runt lite och det verkade väldigt uppbokat nästan överallt... Kör ni bil kan ju ett alternativ vara att bo en liten bit från själva fjällen. Jag ska till exempel bo med min fru i persåsen nästa helg, med tanken att man därifrån tar sig till båda sidorna av bydalsfjällen hyfsat snabbt. Ottsjö fjällhotell i undersåker? då kan ni ta er till såväl vålådalen som storulvån och flera andra bra ställen. Femundsmarka i Norge är fint och på rimligt avstånd från de områden i sverige där flest bor, men tyvärr kan man ju glömma att äta gott där om man inte bor med självhushåll. Åker ni inte bil blir ju urvalet klart mer begränsat. . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Toppturer i Vålådalen
Tillbaka
Topp