Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturer runt Sierra Nevada, Spanien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s11" data-source="post: 1097591" data-attributes="member: 164571"><p>Hej jag är i skrivande stund i Sierra Nevada. För tillfället är toppturer eller åkning utanför pisten att glömma helt & hållet, alldeles för dåligt underlag. Nu i veckan väntas dock ett massivt dump och då kan jag varmt rekomendera att utforska baksidan av berget och därefter utgå från Poqueira. Otroligt mysig refugio btw med underbar mat! Om du är i Spanien se till att pallra dig uppåt nu efter snöfallen då bra lössnö bara finns några dagar efter de i regel 3 stora snöfallen per säsong (ligger inte så bra pga stora temp skillnader) enligt en rutinerad räv i SN. Vintrar med riktigt bra snö kan man åka lift upp på toppen i lagnuna sedan baksidan hela vägen ner till Capileira.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s11, post: 1097591, member: 164571"] Hej jag är i skrivande stund i Sierra Nevada. För tillfället är toppturer eller åkning utanför pisten att glömma helt & hållet, alldeles för dåligt underlag. Nu i veckan väntas dock ett massivt dump och då kan jag varmt rekomendera att utforska baksidan av berget och därefter utgå från Poqueira. Otroligt mysig refugio btw med underbar mat! Om du är i Spanien se till att pallra dig uppåt nu efter snöfallen då bra lössnö bara finns några dagar efter de i regel 3 stora snöfallen per säsong (ligger inte så bra pga stora temp skillnader) enligt en rutinerad räv i SN. Vintrar med riktigt bra snö kan man åka lift upp på toppen i lagnuna sedan baksidan hela vägen ner till Capileira. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturer runt Sierra Nevada, Spanien
Tillbaka
Topp