Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturs kultur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1192737" data-attributes="member: 80520"><p>Visst är det så, tycker dock att iaf runt Narvik har jag fått rätt bra med den typen 'hjälp' - men tyvärr inte alltid folk själva har möjlighet att åka! Många av de som bor här jobbar norsk-vanliga 8-16 och är lediga på helger.</p><p></p><p>Vill du utvecklas inom skidalpinism är det en sjukt bra utgångspunkt, helt tokiga möjligheter och folk som håller på med hela spektrat finns det gott om, iaf jämfört med vad jag upplever det är runt gränsen (där är det mer fokus på ren åkning tycker jag)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1192737, member: 80520"] Visst är det så, tycker dock att iaf runt Narvik har jag fått rätt bra med den typen 'hjälp' - men tyvärr inte alltid folk själva har möjlighet att åka! Många av de som bor här jobbar norsk-vanliga 8-16 och är lediga på helger. Vill du utvecklas inom skidalpinism är det en sjukt bra utgångspunkt, helt tokiga möjligheter och folk som håller på med hela spektrat finns det gott om, iaf jämfört med vad jag upplever det är runt gränsen (där är det mer fokus på ren åkning tycker jag) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturs kultur
Tillbaka
Topp