Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturs utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1073759" data-attributes="member: 97967"><p>Den är bra, riktigt bra. </p><p>Visst inte i klass med mina Lange RS men den slår ju ett par halvtrötta Pinnacle 110:or varje dag!</p><p></p><p>Om du inte är en stor person med många kilo runt skelettet, heter Erik "Demonen" Sunnerheim eller råkar vara borgmästare i Stomptown så skulle jag nog vilja påstå att MTN Lab och lillasyskonet MTN Explore nog är en helt duglig pjäxa för allsköns vanlig piståkning och det du kan tänkas vilja hitta på med dina fri-ökningslagg av varierande bredd. </p><p></p><p>Visst ska jag bränna lundsrapp och slakta manchester med mina Redster är det inte MTN Lab jag kliver in i garderoben efter men skulle jag jobba som skidlärare (igen) och vara ute mycket i pjäxorna i varierande förhållanden så är det definitivt skon jag skulle sträcka mig efter. Men det är mina egna personliga preferenser.</p><p></p><p>Jag vet att</p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER] håller sina (förhoppningsvis) Lupo Carboing Ti väldigt väldigt hårt, så visst finns det bra skor att tillgå som funkar bra till det mesta du kan tänkas vilja hitta på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1073759, member: 97967"] Den är bra, riktigt bra. Visst inte i klass med mina Lange RS men den slår ju ett par halvtrötta Pinnacle 110:or varje dag! Om du inte är en stor person med många kilo runt skelettet, heter Erik "Demonen" Sunnerheim eller råkar vara borgmästare i Stomptown så skulle jag nog vilja påstå att MTN Lab och lillasyskonet MTN Explore nog är en helt duglig pjäxa för allsköns vanlig piståkning och det du kan tänkas vilja hitta på med dina fri-ökningslagg av varierande bredd. Visst ska jag bränna lundsrapp och slakta manchester med mina Redster är det inte MTN Lab jag kliver in i garderoben efter men skulle jag jobba som skidlärare (igen) och vara ute mycket i pjäxorna i varierande förhållanden så är det definitivt skon jag skulle sträcka mig efter. Men det är mina egna personliga preferenser. Jag vet att [USER=13861]@Glisseur[/USER] håller sina (förhoppningsvis) Lupo Carboing Ti väldigt väldigt hårt, så visst finns det bra skor att tillgå som funkar bra till det mesta du kan tänkas vilja hitta på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Toppturs utrustning
Tillbaka
Topp