Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Topptursförslag Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1087855" data-attributes="member: 59831"><p>Okiey drar upp denna tråd igen!</p><p></p><p>Av någon anledning försvann april och maj i något typ av svart hål tidsmässigt, och jag hann inte alls tura så mkt som jag ville, men nu är tentorna snart skrivna och "sommarens" toppturer ska planeras. Det är datum från 9 juni fram till midsommar som gäller:</p><p></p><p>Vart åker man? Har någon koll på snöläge vid Sylarna, eller västra Jotunheimen eller liknande omkring dessa 2 områden? Har absolut inget emot långa anmarscher till fots eller på MTB. Funderar på en kortare resa över helgen 9 juni och några dar framöver, för att sedan dra iväg nåt lite längre, kanske riksgränsen och mot Lyngen (lär vara jävliga anmarscher så års i Lyngen dock?)? </p><p>Men jag tycker det är jävligt kul med kontrasterna att hika i shorts och vandringskängor för att sedan dra på sig skidorna å åka nån litet remsa snö, så det behövs ju inte mkt snö, bara det är åkbart och hyfsat safe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1087855, member: 59831"] Okiey drar upp denna tråd igen! Av någon anledning försvann april och maj i något typ av svart hål tidsmässigt, och jag hann inte alls tura så mkt som jag ville, men nu är tentorna snart skrivna och "sommarens" toppturer ska planeras. Det är datum från 9 juni fram till midsommar som gäller: Vart åker man? Har någon koll på snöläge vid Sylarna, eller västra Jotunheimen eller liknande omkring dessa 2 områden? Har absolut inget emot långa anmarscher till fots eller på MTB. Funderar på en kortare resa över helgen 9 juni och några dar framöver, för att sedan dra iväg nåt lite längre, kanske riksgränsen och mot Lyngen (lär vara jävliga anmarscher så års i Lyngen dock?)? Men jag tycker det är jävligt kul med kontrasterna att hika i shorts och vandringskängor för att sedan dra på sig skidorna å åka nån litet remsa snö, så det behövs ju inte mkt snö, bara det är åkbart och hyfsat safe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Topptursförslag Norge
Tillbaka
Topp