Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Topptursguidebok Schweiz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ederedler" data-source="post: 1028003" data-attributes="member: 70369"><p>Finns bra tyskspråkiga kartor med tillhörande guidebok över området, kartorna är i skala 1:50 00 med markerade turförslag och med korta turbeskrivningar på baksidan. Säljs i bokhandel och sportbutiker därnere men går säkert att hitta på internet också. Har kartorna över Disentis och Andermatt, de täcker ett hörn av Engelberg också. Jag kan bara enstaka ord på tyska men det räcker för att förstå vad som avases. Guideboken är lite mer utförligt skriven och täcker ett större område samt lite bakgrundsinfo kring hyttor mm, man klarar sig utan men kan vara kul att ha. </p><p></p><p>Annars har du "Freeride maps" över Engelberg också, de är på engelska vil jag minnas fast de täcker bara närområdet rundt skidorten. </p><p></p><p>/ Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ederedler, post: 1028003, member: 70369"] Finns bra tyskspråkiga kartor med tillhörande guidebok över området, kartorna är i skala 1:50 00 med markerade turförslag och med korta turbeskrivningar på baksidan. Säljs i bokhandel och sportbutiker därnere men går säkert att hitta på internet också. Har kartorna över Disentis och Andermatt, de täcker ett hörn av Engelberg också. Jag kan bara enstaka ord på tyska men det räcker för att förstå vad som avases. Guideboken är lite mer utförligt skriven och täcker ett större område samt lite bakgrundsinfo kring hyttor mm, man klarar sig utan men kan vara kul att ha. Annars har du "Freeride maps" över Engelberg också, de är på engelska vil jag minnas fast de täcker bara närområdet rundt skidorten. / Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Topptursguidebok Schweiz?
Tillbaka
Topp