Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Toppturspolare - maj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mWadsten" data-source="post: 1099909" data-attributes="member: 47136"><p>Hej! tänkte spendera inledningen av maj på skidor (jag är ledig mellan 5-20e maj). </p><p></p><p>Jag har tänkt att åka till Sunnmøre men är öppen för förslag.</p><p></p><p>Jag har lavinutrustning och grundläggande lavinkunskap. </p><p></p><p>Toppturer är det jag är ute efter. </p><p></p><p>Bor gör jag gärna i tält men är även här öppen för förslag. </p><p></p><p>Om du kan, vill och har lust att häng med på en härlig vårtur hör gärna av dig =)</p><p></p><p>Väl mött// Marcus Wadsten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mWadsten, post: 1099909, member: 47136"] Hej! tänkte spendera inledningen av maj på skidor (jag är ledig mellan 5-20e maj). Jag har tänkt att åka till Sunnmøre men är öppen för förslag. Jag har lavinutrustning och grundläggande lavinkunskap. Toppturer är det jag är ute efter. Bor gör jag gärna i tält men är även här öppen för förslag. Om du kan, vill och har lust att häng med på en härlig vårtur hör gärna av dig =) Väl mött// Marcus Wadsten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Toppturspolare - maj
Tillbaka
Topp