Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Toppturssällskap i Hemavan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1057956" data-attributes="member: 94761"><p>Hej!</p><p>Jag (en av de lokala idioterna) och några av mina kompisar som även de är födda och uppvuxna i Tärnaby/Hemavan har på senaste tiden börjat härja mer och mer i kobåset och andra mer utsatta platser. </p><p>För oss blir det mestadels bootpack då vi oftast vill åt de ställen där hudar ej biter särskilt bra. Men vi är iaf ofta ute omkring och har oss, för lite äldre och mer hudningsbenägna förmågor finns det ett stort antal som är ute, några av de åker snowboard däribland Berglund sönerna, men de är otroliga ute människor. </p><p>Dessa är kanske lite svårare att komma i kontakt med, MEN om du vill ha större chans att träffa några av dessa så skulle jag rekommendera dig att gå på Fjällcenters En Trappa Upp (Puben) även Högis (Nattklubb/Galej) och göra dig bekant med de som jobbar där och de som hänger runtomkring och ta det därifrån.</p><p></p><p>Annars är det bara att fråga någon som är runt Kungsliften och upp vid Vårtan om du får hänga på, oftast är det ett solklart Ja om de (vi) inte ska ha något hemligt för sig.</p><p></p><p>Blev otroligt rörigt det här, men det ska nog inte vara några problem att hitta en kompanjon eller 2.</p><p></p><p>// Fredrik Corin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1057956, member: 94761"] Hej! Jag (en av de lokala idioterna) och några av mina kompisar som även de är födda och uppvuxna i Tärnaby/Hemavan har på senaste tiden börjat härja mer och mer i kobåset och andra mer utsatta platser. För oss blir det mestadels bootpack då vi oftast vill åt de ställen där hudar ej biter särskilt bra. Men vi är iaf ofta ute omkring och har oss, för lite äldre och mer hudningsbenägna förmågor finns det ett stort antal som är ute, några av de åker snowboard däribland Berglund sönerna, men de är otroliga ute människor. Dessa är kanske lite svårare att komma i kontakt med, MEN om du vill ha större chans att träffa några av dessa så skulle jag rekommendera dig att gå på Fjällcenters En Trappa Upp (Puben) även Högis (Nattklubb/Galej) och göra dig bekant med de som jobbar där och de som hänger runtomkring och ta det därifrån. Annars är det bara att fråga någon som är runt Kungsliften och upp vid Vårtan om du får hänga på, oftast är det ett solklart Ja om de (vi) inte ska ha något hemligt för sig. Blev otroligt rörigt det här, men det ska nog inte vara några problem att hitta en kompanjon eller 2. // Fredrik Corin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Toppturssällskap i Hemavan
Tillbaka
Topp