Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Torka pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 270633" data-attributes="member: 26232"><p>Såhär torkar jag mina pjäxor:</p><p></p><p>Plocka ur de formgjutna sulorna.</p><p>I med en sko-tork som blåser varmluft liknande den JockeSki länkade till ovan.</p><p>Ställ reglaget på en halvtimmes torkning.</p><p>Slappa, drick en öl om du känner för det.</p><p>Plocka bort torken.</p><p>Klart.</p><p></p><p>Hårtork funkar finfint som nöd-lösning, se till att du har en med värme-säkring som slår ifrån när den blir för varm bara.</p><p></p><p>Någon skrev att man inte ska plocka ur inneskorna för mycket eftersom de riskerar att deformeras? Stämmer det verkligen? Krafterna man utsätter inneskorna för när man åker borde väl vara väldigt mycket större jämfört med när man drar ur inneskorna ur skalet. Eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 270633, member: 26232"] Såhär torkar jag mina pjäxor: Plocka ur de formgjutna sulorna. I med en sko-tork som blåser varmluft liknande den JockeSki länkade till ovan. Ställ reglaget på en halvtimmes torkning. Slappa, drick en öl om du känner för det. Plocka bort torken. Klart. Hårtork funkar finfint som nöd-lösning, se till att du har en med värme-säkring som slår ifrån när den blir för varm bara. Någon skrev att man inte ska plocka ur inneskorna för mycket eftersom de riskerar att deformeras? Stämmer det verkligen? Krafterna man utsätter inneskorna för när man åker borde väl vara väldigt mycket större jämfört med när man drar ur inneskorna ur skalet. Eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Torka pjäxor
Tillbaka
Topp