Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Torrdräkt eller mkt varm våtdräkt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ShredTed" data-source="post: 486531" data-attributes="member: 37086"><p>även om jag inte riktigt vet om jag kan hålla med så förstår jag ditt resonemang att en baggy skulle vara smidigare på en båt. men i vattnet kan jag inte ens försöka tänka mig hur en torrdräkt. som dessutom är "Baggy" ? skulle kunna vara smidigare än en slimmad våtdräkt. fan våtdräkt är ju så sjukt smidigt. du kan göra exakt vad du vill utan motstånd. har då en väldigt väldigt liten våtdräkt kanske det tar emot i lederna ibland? men inte ens då så mkt att det vore osmidigt. snarare att det dämpar om du skulle tryckas ner på huk så att knäskålarna lossnar. hör inte hit dock..</p><p></p><p>föklara gärna hur en baggy torrdräkt kan vara smidigare än en våtdräkt i vattnet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ShredTed, post: 486531, member: 37086"] även om jag inte riktigt vet om jag kan hålla med så förstår jag ditt resonemang att en baggy skulle vara smidigare på en båt. men i vattnet kan jag inte ens försöka tänka mig hur en torrdräkt. som dessutom är "Baggy" ? skulle kunna vara smidigare än en slimmad våtdräkt. fan våtdräkt är ju så sjukt smidigt. du kan göra exakt vad du vill utan motstånd. har då en väldigt väldigt liten våtdräkt kanske det tar emot i lederna ibland? men inte ens då så mkt att det vore osmidigt. snarare att det dämpar om du skulle tryckas ner på huk så att knäskålarna lossnar. hör inte hit dock.. föklara gärna hur en baggy torrdräkt kan vara smidigare än en våtdräkt i vattnet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Torrdräkt eller mkt varm våtdräkt?
Tillbaka
Topp