Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Torrdräkt eller mkt varm våtdräkt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hanchi" data-source="post: 486539" data-attributes="member: 59393"><p>Jag har oxå seglat hela mitt liv, varit med i juniorlandslaget i e-jolle (klassen mindre än laser)</p><p></p><p>Seglar för nuvarande laser. Jag har tordräkt nästa året runt, när det blir för varmt har jag burkabrallor. </p><p>Jag själv uppfattar våtdräkten som osmiddigare vid segling och som tidigare skrivits så kräver våtdräkten att den är våt och att kropsvärmen kan värma.</p><p></p><p>Jag har surfat en del och i det fallet är våtdräkten det enda valet!</p><p>Men i segling är man inte alltid genomvåt i våtdräkten och funktionen försämras. </p><p>Desutom så kan man bara ta av sig tordräkten och köra i väg från träningen utan att vara genom våt.</p><p></p><p>Mustos tordräkt är den bästa enligt många seglare men den är dyr, det finns andra märken som är biligare och håller bätre.</p><p></p><p>Nu upptäkte jag att jag skrev nästan samma som westcoast_surfers XD</p><p></p><p>PS när jag mennar osmidigare våtdräkt menar jag den tjockaste sorten som frågan handlade om..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hanchi, post: 486539, member: 59393"] Jag har oxå seglat hela mitt liv, varit med i juniorlandslaget i e-jolle (klassen mindre än laser) Seglar för nuvarande laser. Jag har tordräkt nästa året runt, när det blir för varmt har jag burkabrallor. Jag själv uppfattar våtdräkten som osmiddigare vid segling och som tidigare skrivits så kräver våtdräkten att den är våt och att kropsvärmen kan värma. Jag har surfat en del och i det fallet är våtdräkten det enda valet! Men i segling är man inte alltid genomvåt i våtdräkten och funktionen försämras. Desutom så kan man bara ta av sig tordräkten och köra i väg från träningen utan att vara genom våt. Mustos tordräkt är den bästa enligt många seglare men den är dyr, det finns andra märken som är biligare och håller bätre. Nu upptäkte jag att jag skrev nästan samma som westcoast_surfers XD PS när jag mennar osmidigare våtdräkt menar jag den tjockaste sorten som frågan handlade om.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Torrdräkt eller mkt varm våtdräkt?
Tillbaka
Topp