Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Törs man köpa pjäxorna i säcken? Scarpa TX Pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johab" data-source="post: 1095326" data-attributes="member: 155456"><p>Skulle också rekommendera starkt att gå till fysisk butik och prova. Om det verkligen inte finns någonstans dit du kan åka inom en rimlig tid för att prova och köpa pjux så är det väl hugget som stucket.</p><p></p><p>Telispjux är en grej jag har haft problem med själv jämförelsevis med vanliga alpinpjäxor. Scarpa har jag provat ett antal pjäxor av modellen Scarpa T1 till T4 (75mm. Olika höga skaft huvudsakligen mellan modellerna) och skulle säja att man nästan kan gå upp en storlek.</p><p>Har inte haft tur nog att prova Scarpas NTN pjäxor men äger ett par Scott Minerva som fungerar bra. Dock skulle jag vilja prova Scott Voodoo och se om den känns bättre.</p><p></p><p>Återigen, bästa resultat får du av att åka till butik och prova!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johab, post: 1095326, member: 155456"] Skulle också rekommendera starkt att gå till fysisk butik och prova. Om det verkligen inte finns någonstans dit du kan åka inom en rimlig tid för att prova och köpa pjux så är det väl hugget som stucket. Telispjux är en grej jag har haft problem med själv jämförelsevis med vanliga alpinpjäxor. Scarpa har jag provat ett antal pjäxor av modellen Scarpa T1 till T4 (75mm. Olika höga skaft huvudsakligen mellan modellerna) och skulle säja att man nästan kan gå upp en storlek. Har inte haft tur nog att prova Scarpas NTN pjäxor men äger ett par Scott Minerva som fungerar bra. Dock skulle jag vilja prova Scott Voodoo och se om den känns bättre. Återigen, bästa resultat får du av att åka till butik och prova! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Törs man köpa pjäxorna i säcken? Scarpa TX Pro
Tillbaka
Topp