Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Törs man köpa pjäxorna i säcken? Scarpa TX Pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TelisgubbenO" data-source="post: 1095865" data-attributes="member: 164149"><p>tack för alla svar.</p><p>Uppdatering:</p><p>Nu har jag fått pjäxorna levererade. Jag mätte som sagt min fot till 265mm och mina gamla Crispi XP från 2006 var 26.5.</p><p>Jag slog därför till på ett par 26.5 även på Scarpa och dom känns faktiskt bra storleksmässigt. Om jag vässar mitt känselsinne så kan jag känna att stortån tar i längst fram.</p><p></p><p>Jag har inte gett mig på att värma innerskin än men kommer att prova det senare.</p><p></p><p>Övrig reflektion är att pjäxorna känns välgjorda men jag har inte kommit överens med andra spännet (vajern). Påminner om ett BH band i konstruktionen.</p><p>Sedan kan jag tillägga att glaset på en IPhone 8 spricker om man kliver på den med pjäxorna på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TelisgubbenO, post: 1095865, member: 164149"] tack för alla svar. Uppdatering: Nu har jag fått pjäxorna levererade. Jag mätte som sagt min fot till 265mm och mina gamla Crispi XP från 2006 var 26.5. Jag slog därför till på ett par 26.5 även på Scarpa och dom känns faktiskt bra storleksmässigt. Om jag vässar mitt känselsinne så kan jag känna att stortån tar i längst fram. Jag har inte gett mig på att värma innerskin än men kommer att prova det senare. Övrig reflektion är att pjäxorna känns välgjorda men jag har inte kommit överens med andra spännet (vajern). Påminner om ett BH band i konstruktionen. Sedan kan jag tillägga att glaset på en IPhone 8 spricker om man kliver på den med pjäxorna på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Törs man köpa pjäxorna i säcken? Scarpa TX Pro
Tillbaka
Topp