Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
TOSHIBA CAMILEO H20 eller Avant VF-HD15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pege" data-source="post: 768604" data-attributes="member: 73216"><p>Jag har en toshiba camileo h20 och den tycker jag inte att du ska köpa ifall du ska filma skidåkning, du kan inte lägga in dom i Vegas eller Movie Maker utan du får med en skiva med ett program där du kan kolla och redigera klippen. Om du inte har det programmet laggar klippen sönder. Vet inget om den andra kameran men den kan inte va så mkt sämre en Camileo S:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pege, post: 768604, member: 73216"] Jag har en toshiba camileo h20 och den tycker jag inte att du ska köpa ifall du ska filma skidåkning, du kan inte lägga in dom i Vegas eller Movie Maker utan du får med en skiva med ett program där du kan kolla och redigera klippen. Om du inte har det programmet laggar klippen sönder. Vet inget om den andra kameran men den kan inte va så mkt sämre en Camileo S: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
TOSHIBA CAMILEO H20 eller Avant VF-HD15
Tillbaka
Topp