Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Totalångest skidval (AK JJ, Helldorado, Automatic, Anima)!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 1066822" data-attributes="member: 27387"><p>Skit i vad Blister säger. Det är din egen uppfattning som räknas. Om du gillar Helldorado och trivs med den skidan så är det den du ska ha.</p><p></p><p>Jag har ingen uppfattning om Armada och har aldrig kört på deras lagg så lämnar dem åt andra att kommentera. Men jag fick däremot chansen att prova Anima i Åre över helgen. Jag gillar BC:s skidor överlag och tycker att Anima är en kul skida som trots sin bredd (likt Nocta) har mycket sväng och lekfullhet inbyggd. Den är kanske inte det roligaste på isigt Åre-före men i allt annat än is går det bra. Kan tänka mig att den är riktigt grym i mjukt fint puder. Funkar den för Turdell så funkar den gott nog åt oss med. </p><p></p><p>Ja, det var mina två cent. God jakt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 1066822, member: 27387"] Skit i vad Blister säger. Det är din egen uppfattning som räknas. Om du gillar Helldorado och trivs med den skidan så är det den du ska ha. Jag har ingen uppfattning om Armada och har aldrig kört på deras lagg så lämnar dem åt andra att kommentera. Men jag fick däremot chansen att prova Anima i Åre över helgen. Jag gillar BC:s skidor överlag och tycker att Anima är en kul skida som trots sin bredd (likt Nocta) har mycket sväng och lekfullhet inbyggd. Den är kanske inte det roligaste på isigt Åre-före men i allt annat än is går det bra. Kan tänka mig att den är riktigt grym i mjukt fint puder. Funkar den för Turdell så funkar den gott nog åt oss med. Ja, det var mina två cent. God jakt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Totalångest skidval (AK JJ, Helldorado, Automatic, Anima)!
Tillbaka
Topp