Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Totalångest skidval (AK JJ, Helldorado, Automatic, Anima)!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1066839" data-attributes="member: 12152"><p>Jag körde på Anima i helgen och har testat Helldorado innan en del. Det är verkligen mil mellan de två i känsla. Helldoradon är förmodligen något av det tyngsta man kan hitta i konstruktionsväg och beter sig därefter också. Jag skulle säga att det är tur att tipparna är lite åt det mjukare hållet. Den hade varit ett monster annars, även om shapen lättar upp en del. Väldigt få åkare kommer att tycka att den viker ner sig. Animan däremot är en lättsam och rolig skapelse som svänger rejält och framförallt är kul på mjukt underlag. Visst klarar den fast snö också utan några som helst problem, men den är inte ens i närheten av Helldorado i den aspekten. För mig är Helldoradon för mycket skida och Animan är en av mina favoriter i år, så jag hade valt den. Men har du testat Helldorado och gillar den känns det dumt att byta spår. Bättre då att försöka få tag på en sådan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1066839, member: 12152"] Jag körde på Anima i helgen och har testat Helldorado innan en del. Det är verkligen mil mellan de två i känsla. Helldoradon är förmodligen något av det tyngsta man kan hitta i konstruktionsväg och beter sig därefter också. Jag skulle säga att det är tur att tipparna är lite åt det mjukare hållet. Den hade varit ett monster annars, även om shapen lättar upp en del. Väldigt få åkare kommer att tycka att den viker ner sig. Animan däremot är en lättsam och rolig skapelse som svänger rejält och framförallt är kul på mjukt underlag. Visst klarar den fast snö också utan några som helst problem, men den är inte ens i närheten av Helldorado i den aspekten. För mig är Helldoradon för mycket skida och Animan är en av mina favoriter i år, så jag hade valt den. Men har du testat Helldorado och gillar den känns det dumt att byta spår. Bättre då att försöka få tag på en sådan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Totalångest skidval (AK JJ, Helldorado, Automatic, Anima)!
Tillbaka
Topp