Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tour-bindning för Rossignol Sin 7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="massa_lagg" data-source="post: 1093342" data-attributes="member: 120204"><p>Du har helt rätt Pillard men jag tänkte inte på de allra flesta utan på frågeställaren som verkar vara på väg ut i back country. Jag tycker att alla gamla duke och liknande är kass då. Jag har själv använt Duke i många år och den håller ju för vad som helst men det är för tungt om det ska bli kul eller om man mot slutet av dagen ska välja en repa till eller inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="massa_lagg, post: 1093342, member: 120204"] Du har helt rätt Pillard men jag tänkte inte på de allra flesta utan på frågeställaren som verkar vara på väg ut i back country. Jag tycker att alla gamla duke och liknande är kass då. Jag har själv använt Duke i många år och den håller ju för vad som helst men det är för tungt om det ska bli kul eller om man mot slutet av dagen ska välja en repa till eller inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tour-bindning för Rossignol Sin 7
Tillbaka
Topp