Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Touringskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_Te" data-source="post: 106152" data-attributes="member: 32667"><p>Blizzards freeride skidor Sigma Titan har bra kantgrepp och en låg vikt. Har själv förra årets modell av Sigma Titan 120/82/103 som telemarks skida och är väldigt nöjd. Har den till pist/offpist/topptur. De nya Sigma Titan skidorna finns med bredare midja upp till 95 mm.</p><p></p><p>Läs vad Freeride skrev om årets modell.</p><p></p><p>"Designen – mer klassisk än superhype – och det faktum att Blizzard inte synts och hörts så mycket på senare tid, gjorde att skidan slog ur underläge. Och gjorde det mycket bra! En positiv och prisvärd överraskning! Titan XL är kvick trots sin midjebredd och carvar pisten utan att man behöver tänka. I lössnön finns den behövliga bärigheten. Stabiliteten gör den trygg i höga farter. Skidan är lätt och lämpar sig bra för toppturer"</p><p></p><p>//John</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_Te, post: 106152, member: 32667"] Blizzards freeride skidor Sigma Titan har bra kantgrepp och en låg vikt. Har själv förra årets modell av Sigma Titan 120/82/103 som telemarks skida och är väldigt nöjd. Har den till pist/offpist/topptur. De nya Sigma Titan skidorna finns med bredare midja upp till 95 mm. Läs vad Freeride skrev om årets modell. "Designen – mer klassisk än superhype – och det faktum att Blizzard inte synts och hörts så mycket på senare tid, gjorde att skidan slog ur underläge. Och gjorde det mycket bra! En positiv och prisvärd överraskning! Titan XL är kvick trots sin midjebredd och carvar pisten utan att man behöver tänka. I lössnön finns den behövliga bärigheten. Stabiliteten gör den trygg i höga farter. Skidan är lätt och lämpar sig bra för toppturer" //John [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Touringskidor
Tillbaka
Topp