Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Touringskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lake" data-source="post: 106154" data-attributes="member: 48270"><p>Tack för inlägg.</p><p>Skantz; Stormrider DP har jag provat med de är för klumpiga. Försöker hålla mig till en skida liksom du och det har sista tiden varit Völkl G4 med en Diamir Freeride på. Dock när man vandrar/klättrar en vecka el. mer i sträck så är grammen mer noga och då behövs en vandringsskida.. Annars håller jag med dig.</p><p>R:Ex har jag provat men tyckte inte om den riktigt. Lite för flamsig har jag för mig. Fick intrycket att vikten inte riktigt stod i paritet till dåligt uppförande här och var. Den är ju inte ultralätt.</p><p>Du får ange vikten på Seth Pistol om du har den..</p><p></p><p>Thanks!</p><p></p><p>John; skall kika på det gamla hederliga (?) Blizzard.</p><p></p><p>MM; Conrad verkar ha koll/gutes überblick. Även om jag hellre pratar franska. Tack.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lake, post: 106154, member: 48270"] Tack för inlägg. Skantz; Stormrider DP har jag provat med de är för klumpiga. Försöker hålla mig till en skida liksom du och det har sista tiden varit Völkl G4 med en Diamir Freeride på. Dock när man vandrar/klättrar en vecka el. mer i sträck så är grammen mer noga och då behövs en vandringsskida.. Annars håller jag med dig. R:Ex har jag provat men tyckte inte om den riktigt. Lite för flamsig har jag för mig. Fick intrycket att vikten inte riktigt stod i paritet till dåligt uppförande här och var. Den är ju inte ultralätt. Du får ange vikten på Seth Pistol om du har den.. Thanks! John; skall kika på det gamla hederliga (?) Blizzard. MM; Conrad verkar ha koll/gutes überblick. Även om jag hellre pratar franska. Tack. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Touringskidor
Tillbaka
Topp