Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Toute Neige även om man bokar via UCPA.fr?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas80" data-source="post: 927951" data-attributes="member: 104428"><p>Hej hej</p><p>Har åkt med UCPA 3 gånger bussa alla gånger </p><p>Min erfarenhet är att bussarna blivit riktigt risiga på slutet trasiga säten allmänt nerkörda, förra året vi vänta några timmar extra pga av busshaveri på hemvägen. Sen fick vi vänta en timme på en person som inte hade meddelat att han skulle flyga ner i Helsingborg.</p><p></p><p>Sen har jag fått en känsla för att idag åker folk med svenska UCPA som är ute efter %50 skidåkning 50% party.</p><p>Så var det inte alls på min första UCPA resa där var de 95% skidåkning som gällde. Så i år blir det flyg för första gången.</p><p></p><p>Skippar man bussen är UCPA grymt så skönt att bara kunna koncentrera sig på skidåkning slippa handla och laga mat, sen att ha en guide som bestämmer var man ska åka är också grymt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas80, post: 927951, member: 104428"] Hej hej Har åkt med UCPA 3 gånger bussa alla gånger Min erfarenhet är att bussarna blivit riktigt risiga på slutet trasiga säten allmänt nerkörda, förra året vi vänta några timmar extra pga av busshaveri på hemvägen. Sen fick vi vänta en timme på en person som inte hade meddelat att han skulle flyga ner i Helsingborg. Sen har jag fått en känsla för att idag åker folk med svenska UCPA som är ute efter %50 skidåkning 50% party. Så var det inte alls på min första UCPA resa där var de 95% skidåkning som gällde. Så i år blir det flyg för första gången. Skippar man bussen är UCPA grymt så skönt att bara kunna koncentrera sig på skidåkning slippa handla och laga mat, sen att ha en guide som bestämmer var man ska åka är också grymt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Toute Neige även om man bokar via UCPA.fr?
Tillbaka
Topp