Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Toute Neige även om man bokar via UCPA.fr?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowjunkie" data-source="post: 927972" data-attributes="member: 38201"><p>Jag har åkt med UCPA minst 17 resor (har flugit ner 4 gånger), och jag håller inte med om att det är 50% party. Du kan ha haft otur att hamna med partygäng, men att dra slutsatsen att det är partyfolk som reser med UCPA efter tre resor är att gå lite långt. Beror väl också på vad din definition på party är också. Folk brukar köra hårt på After Skin, men sen är det väldigt få som orkar fortsätta och gå ut efter middagen. Enligt min definition är det inte festprissar. Ibland är det några som kör hårt och partar i början av veckan, men de inser snabbt att det inte håller att parta sent på natten och gå upp kl 08 och sen åka med guide en hel dag, så det brukar ge sig självt. </p><p></p><p>Riktigt oseriösa partymänniskor som är fulla hela bussresan och stökar har jag aldrig stött på. Dvs den kategorin som sedan går på After Ski kl 14.30, däckar vid 17-tiden för att sedan gå ut på byn kl 23 och och festar till klockan 06 för att komma ut i skidbacken vid lunch. De ser man inte på en UCPA resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowjunkie, post: 927972, member: 38201"] Jag har åkt med UCPA minst 17 resor (har flugit ner 4 gånger), och jag håller inte med om att det är 50% party. Du kan ha haft otur att hamna med partygäng, men att dra slutsatsen att det är partyfolk som reser med UCPA efter tre resor är att gå lite långt. Beror väl också på vad din definition på party är också. Folk brukar köra hårt på After Skin, men sen är det väldigt få som orkar fortsätta och gå ut efter middagen. Enligt min definition är det inte festprissar. Ibland är det några som kör hårt och partar i början av veckan, men de inser snabbt att det inte håller att parta sent på natten och gå upp kl 08 och sen åka med guide en hel dag, så det brukar ge sig självt. Riktigt oseriösa partymänniskor som är fulla hela bussresan och stökar har jag aldrig stött på. Dvs den kategorin som sedan går på After Ski kl 14.30, däckar vid 17-tiden för att sedan gå ut på byn kl 23 och och festar till klockan 06 för att komma ut i skidbacken vid lunch. De ser man inte på en UCPA resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Toute Neige även om man bokar via UCPA.fr?
Tillbaka
Topp